Haha, alles is mogelijk het is geen drukke weg (als na de meeting de weg weer "open" is) dus zeker als alle scooters in de berm blijven staan en er niet OP de locatie hierna nog geraced wordt lijkt me dit geen probleem .Slome said:Alle aftermeetings zijn tov
Misschien aftermeeting op de locatie zelf houden? -:-
symjet50 said:ik kom er ook even kijken met mijn uber gare sym jet
tligt maar 2 a 300 meter van mijn hutje dus, de moeite waard om te gaan kijken
mee sprinte zal ik maar ni doen, want het dingetje rijd mar 60
maar misschien kan ik tips krijge om het harde te late rijde
Andatura said:Tip 1: Koop een echte scooter
Tip 2: Verzamel heel veel geld
Tip 3: Lees veel en leer..
Aerox-Evo70 said:aftermeetings zijn vet omdat je ze doet met mensen die je goed kent (aka vrienden) als iedereen komt is de lol er wel vanaf...
Uiteraard zal mijn sfx hier ook tussen staan haha, nog niet zo extreem snel (zeker niet vergeleken met de andere twins scooters) maar iig wel speciaal :#Twin said:Lijkt me prachtig een hele rij Twins scooters op een foto. Een beeld wat ik de laatse jaren zo al gemaakt heb. ( ik zie meestal alleen de blokken maar die de deur uit gaan, niet altijd de complete scooters )
Het gaat dan niet alleen op de zipjes, alle scooters zijn welkom. Voor de foto moeten het wel echte Twins scooters zijn.
Hopende op een grote opkomst.
Ant
DBR ToyRoxje said:@ Razma (ine) kom je ook wand dan wou ik even verzoeken of je maybe men geile stage6 stikkertjes mee zou kunnen nemen of mischien kotm dat al goed in damwouden ik ga met johan dus valt wel op
ja sander, je zult altijd baas boven baas hebbenSander said:Ik wil er ook bij op de foto :'(
Het is gewoon discriminatie
Ga ik toch gezellig in mn eentje op de foto +ralf+ :XKnaPuH said:ja sander, je zult altijd baas boven baas hebben