This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Aprilia_area 51 said:
Ik moet nog alles in elkaar zetten , heel blok, alle kappen, banden om velgen, afstellen, ezv.

en ik ga ook :#

En je hoes in ontvangst nemen :+

En mischien heb ik er overheen gelezen hoor , maar op de site staat geen info over welke testbank er komt..

Dus bij deze ; welke bank is er aanwezig :z

naar welke bank ben ik ook wel geintresseerd wil me sr of sonic wel even banken

moet van de week nog een sub omlassen en wat dingen maken zodat me blok weer terug onder sonic kan anders kom ik met sr

groeten

Aerox for life said:
Ik moet zelfs nog een uitlaat, membraan, nardo vertandingsdeksel, elek. waterpomp en enkele kleine dingen kopen voordat ik kan rijden...

ik heb nog wel een elec pompje voor je liggen :*

Sjors_KTM said:
is daar in de buurt toevallig een bewaakte stalling ofzo waar ik me brommer veilig kan neer zetten?

Je gaat naar een scooter/brommer meeting ... om vervolgens je voertuig verderop in de buurt in een stalling te plaatsen :z

is het nou trouwens nog de bedoeling om je van te voren in te schrijven voor de sprints ?

sorry maar ik heb dit topic niet egt gevolgt...

FA BO LO US said:
Je gaat naar een scooter/brommer meeting ... om vervolgens je voertuig verderop in de buurt in een stalling te plaatsen :z

Dat is de nieuwe trend onder de jongeren :#

Aprilia_area 51 said:
Dat is de nieuwe trend onder de jongeren :#

beter gewoon geen scoots meenemen alleen Helmen, en dan gewoon wie het beste scootergeluid nadoet

Ik ga ook aanwezig zijn, en als ik Sander nou ff ga helpen, komen wij misschien met 2 vlammende scoots, zodat ik ook kan rijden, zoniet, dan kom ik wel met de racer ofzo

Beerke said:
en dan gewoon wie het beste scootergeluid nadoet

En dan allemaal op crossfietsjes komen, met van de kaarten & wasknijpers tussen je wielspaken +pippi+.

Pronk said:
Ik ga ook aanwezig zijn, en als ik Sander nou ff ga helpen, komen wij misschien met 2 vlammende scoots, zodat ik ook kan rijden, zoniet, dan kom ik wel met de racer ofzo

Sjah....daar kan IK maar weinig aan toevoegen denk ik, naast het feit, dat ik het daar mee eens ben.

Oh... Wat heb ik toch zo'n zin om liters benzine er doorheen te branden :+

Helaas nog veel te doen voor die tijd :X

hey jongens ik wil ook wel komen maar ik wil graag ff wat info

moet je inschrijf geld betalen ?

moet je je inschrijven?

als iuemand antwoordt op kan geven alvast bedankt

Voor de mensen die t zich afvragen..Best is vanuit eindhoven wel 10 km..maar das vanuit t centrum. T ligt praktisch tegen elkaar aan..
Tis net zo makkelijk te vinden als een Homo in het Harem van de Sultan.

Pronk said:

chill ga sander helpen dan ken je ook vlammen ik ben ook van de partij namelijk

Status
Not open for further replies.