Aprilia_area 51 said:Ik moet nog alles in elkaar zetten, heel blok, alle kappen, banden om velgen, afstellen, ezv.
en ik ga ook :#
Aerox for life said:Ik moet zelfs nog een uitlaat, membraan, nardo vertandingsdeksel, elek. waterpomp en enkele kleine dingen kopen voordat ik kan rijden...
antonrox said:En je hoes in ontvangst nemen :+
Sjors_KTM said:is daar in de buurt toevallig een bewaakte stalling ofzo waar ik me brommer veilig kan neer zetten?
FA BO LO US said:Je gaat naar een scooter/brommer meeting ... om vervolgens je voertuig verderop in de buurt in een stalling te plaatsen :z
Aprilia_area 51 said:Dat is de nieuwe trend onder de jongeren :#
Joël said:Ik zal er 100% zeker ook zijn, lekker strepen trekken... })
Beerke said:en dan gewoon wie het beste scootergeluid nadoet
Pronk said:Ik ga ook aanwezig zijn, en als ik Sander nou ff ga helpen, komen wij misschien met 2 vlammende scoots, zodat ik ook kan rijden, zoniet, dan kom ik wel met de racer ofzo
Sander said:En dan allemaal op crossfietsjes komen, met van de kaarten & wasknijpers tussen je wielspaken +pippi+.
Beerke said:beter gewoon geen scoots meenemenalleen Helmen, en dan gewoon wie het beste scootergeluid nadoet
Pronk said:Ik ga ook aanwezig zijn, en als ik Sander nou ff ga helpen, komen wij misschien met 2 vlammende scoots, zodat ik ook kan rijden, zoniet, dan kom ik wel met de racer ofzo