This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Tja ik zou hem gewoon mee laten doen , aan een certificaat heb je toch niks als je gaat sprinten.

Gewoon aan iedereen legitimatie vragen en als ze jonger dan 16 zijn niet mee laten doen.
Het is toch op eigen risico dus ze kunnen jou niks maken als een dewd van 16 zonder certificaat op zn bek gaat tijdens het sprinten , toch?

Naar scooter-freaks moet je zoiezo nooit luisteren.. De reden dat ze een certificaat moeten hebben is omdat ze dan beter gewend zijn om op zo een ding te rijden.. Je weet dan gewoon beter hoe je ermee om moet gaan.. Ik zou gewoon het certificaat aanhouden.. Jammer voor die gast..

Mja als je 23 bent en je komt met een Speed/Evo setup aan kan je toch wel aannemen dat je erop kan rijden :?

En het is toch eigen terrein dan maakt het toch nix uit.. als je 6 jaar ben mag je al op scooter rijden zolang het maar eigen terrein is.

[R]unner [R]eloaded said:
Mja als je 23 bent en je komt met een Speed/Evo setup aan kan je toch wel aannemen dat je erop kan rijden :?

das dus niet waar

bij meeting schiedam was er een gast met speed en die had alles van z'n pappie gekregen en door een fietsenwinkel erop laten bouwen. Nou dat ding schoot dus uit z'n fikken en reed bijna iemand te pletter.
Dus zeker WEL voor certificaat/rijbewijs checken.

Wat ook beter moet zijn de keuringen, op oisterwijk zag ik zo een scooter met vet veel speling op het balhoofd ff en sticker 'lenen' van iemand anders omdat die er 2 had gekregen, en die deed toen dus gezellig mee met de sprints. Dat boeit opzich niet zoveel, maar wel als je een malloot hebt waarbij het gas blijft hangen...

Als hij geen certificaat heeft , heeft ie naar mijn id pech ....
Als hij echt wil sprinten heeft ie nog tijd zat om er één te behalen

als ze een certificaat moeten voorleggen kunnen ze allereerst al niet liegen over hun leeftijd (-16)
of laat 'm z'n rijbewijs tonen..

bestaat er geen mogelijkheid om dit om te dopen tot weekendmeeting?
wij zullen hoe dan ook wel aanwezig zijn

DennisB said:
bestaat er geen mogelijkheid om dit om te dopen tot weekendmeeting?
wij zullen hoe dan ook wel aanwezig zijn

er is al een paar keer gezegd dat dat niet de bedoeling is omdat het de eerste keer is op speelmansplaten.

antonrox said:
dus jullie vinden :

vanaf 16 jaar certivicaat toonbaar ? boven de 18 rijbewijs ?

Wat bedoel je hiermee te zeggen, dat als je ouder als 18 bent een auto-rijbewijs moet hebben? Dan ben ik bang dat er aardig wat mensen afvallen dan.

nee, hij bedoelt te zeggen dat als je gewoon als 16 jarige wilt sprinten een certificaat moet hebben en als je je rijbewijs hebt je ook mag sprinten.

ja helaas voor mij dan, ik wou ook graag sprinten met me zip maar heb ook geen certificaat ben 17. maar ik ga zoiezo wel met scoot

voor die 150m sprint ga ik me certificaat niet voor halen nu w8 ik wel een paar maanden tot me rijbewijs

Status
Not open for further replies.