This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
Originally posted by nylez
dan maken we er 150 van dacht dat het vorig jaar 250 was maja foutje

Gelukkig maar
Ik heb nog std vertanding dus vanaf de 200 meter ga ik wel eerder verliezen.
Op de 150 meter komt alles helemaal goed ...

En mol, zet er ff kortere vertanding in dan hahaha. Gaan we nog ff een keer flammen! Ik zorg dan wel dat me carb. goed staat want half gas sprinten is vervelend.

Originally posted by tomas schutter
Ohja wel hoor mot die enkel die nx nie gebruiken.

dan wil jij nog niet

Ik weeg maar 60 kilo en won het net aan op de 150 meter.
Mol heeft aardig lange vertanding en ik heel erg kort en zelfs toen had ik nog redelijk moeite. Bij de 200 meter vloog ie me echt hard voorbij.
Ben benieuwd wat je setup is.

Originally posted by tomas schutter
dan is de 150 toch genoeg maar heb precies zelfde setup als mol waaronder ook nx maar die sluit ik niet aan.

Joh, dan heb ik niets gezegt

sorry maar sommige mensen denken met bv. een 70 dr iedereen aan kaf te rijden.
Dacht dat jij er ook zo 1 was. :X
Misverstand....

eddit: je hebt net je profiel pas ingevuld. 5min. geleden stond er nog niets...

Ja klopt.
Neen met nie zo iemand die met een dr cil aan komt kakken.
Kom ook serieus met overdekte aanhanger en spullen etc ok ben dr beetje oud voor maar ze blijven leuk.

Misschien nog een tip...

Verzorg ook een beetje plaats waar je je oto kan neerzetten...
Vorige keer zaten alle kansloze pubertjes met een rotvaart tussen de auto's te raggen...
Lijkt me niet echt leuk als er dit jaar MEER mensen komen dus ook MEER auto's met aanhangers...

Als het me goed voorstaat was er een soort U die uitgaf op de eigenlijke meetingplaats.
Misschien een idee om in dat begin ook wat dranghekken te zetten en iemand van de organisatie?

Kan je mensen effe aanmanen om wat rustiger te rijden ipv als een gek die straat in te vlammen...

Misschien is het verstandig om op die ene weg die rond liep langs dat spoor ook een hek te zetten tot waar de autos kunnen staan en dan daar achter plek om eventueel te rijden, alhoewel het misschien beter is als daar helemaal niet gereden wordt.

Originally posted by Arnie
Hellracers zijn ook van de party mits Nicks slaagt voor zijn rijbewijs

examen is eind deze maand begin volgende maand.

dus kan net wel of net niet. :|

zal ik het heb zullen wij ook komen

beter de sprints wel wat langer, minimaal 200m.
of gewoon de 2 sprinters zelf laten kiezen en 2 eindstrepen op de weg zetten(als de weg lang genoeg is natuurlijk)
veel mensen met 18pk+ hebben langer vertanding, zou natuurlijk zonde zijn als die verliezen van mensen met 15pk en std vertanding...

Originally posted by Manta
w0ei planningen worden gemaakt voor een superlange scooterrit naar het zuiden
nou erwin dan mag je de dag van te voren wel weg tis wel +/- 225 km he:X maar ik hoop voor je dat je vervoer kan regelen, zijn der weer paar friezen aanwezig

Last edited:

Lol

*---You no you can't lose again!---*

Voor je reputatie dan he

Ik vind 150 meter goed (eigen belang).
Niet zeuren mark en gewoon blazen en verliezen of kortere vertanding fixen

Zoals je zelf altijd zei : hard rijden is geen kunst... 150 meter winnen is kunst.
En nu is je scoot niet goed op de 150 meter en ben ik helemaal blij dat ik van veel mensen win en dan ineens wil jij 200 minimaal 8P
Ik vind jou niet meer lievvv

Fuck menschen, ik heb er echt zin in!
150 meter vindt ik best, 200 meter vindt ik iets beter, maar ik ben niet zo moeilijk

Status
Not open for further replies.