Legale meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
ik ben denk ik ook wel van de partij met me zip.
hoeveel meter worden die sprints en waar ligt dat oisterwijk ergens in de buurt ??????

groeten uit spijkenisse !!!!!!!!

dit jaar zoals boyd al zei zeker weer aanwezig.
even complimentje aan nylez van mijn kant dat ie toch wat aardig grots opzet. goed bezig. vorig jaar was al lache, dit kan alleen maar beter worden.
bij deze claim ik een stukje van de space voor de st.net crew :P

Ik vond het de vorige keer heel vet! Maar je wilt nu zelfs flyers enzo uit gaan delen, terwijl ik het vorig jaar al erg druk/krap vond. dus denk eraan dat er genoeg plaats is voor de auto's enzo en ook nog plaats voor de scooters neer te zetten.

Verders toppie een legale meeting!

Originally posted by X-clusive
P.S waar moet je je eigen inschrijven voor sprints

Je kan je ws vanaf morgen alvast online inschrijven op meetingteam.nl

Originally posted by Bas@Area
Is even kijken of ik vervoer kan regelen :)

Is het misschien vlak bij een station gelegen ?

Ongeveer 2 minuten lopen :P

PS: IK HOOR EEN BEETJE ''KRITIEK''

IK ZOU GRAAG WILLEN WETEN WAT IK ZOU MOETEN DOEN OM ALLES GOED TE LATEN VERLOPEN.

Heel de weg word afgezet met dranghek dus overlopers zijn er dit jaar niet meer :W

Originally posted by Joost@aerox

even complimentje aan nylez van mijn kant dat ie toch wat aardig grots opzet. goed bezig.

Thanks
Ben ook zeer blij dat ik jullie blij kan maken

Dazzling manston crew is in!!! 8)

Nu alleen nog hopen dat project op tijd af is....

Meeting is iig wel de richtlijn.

Originally posted by nickisdegekste

hoeveel meter worden die sprints en waar ligt dat oisterwijk ergens in de buurt ??????

250 meter

en check ROUTEPLANNER OFZO

stille hint: vlak bij tilburg

Originally posted by ErwinB
- Inschrijf formulier voor sprints thanks to razma ( MOET MINIMAAL 17 JAAR ZIJN OM MEE TE MOGEN SPRINTEN )

hmmz, damn :( is dit wegens verzekering ofzo? of heeft het andere redenen. Ik vind het wel jammer dat ik dan niet met de tph lc kan sprinten :eek:

Originally posted by ErwinB
hmmz, damn :( is dit wegens verzekering ofzo? of heeft het andere redenen. Ik vind het wel jammer dat ik dan niet met de tph lc kan sprinten :eek:

Omdat als je als je onder de 16 bent en je tekent is het niet wetsgeldig. Dus als je ouders oid tekenen is het goed.
Misschien kunnen we iets regelen via inet

Originally posted by Valentino...
Komt UST power ook?......................hahahahahahahahha

-:-

(sorry kon het niet laten)

:D, ik kom je wel een hand geven Tino! Dan weet je dat ;)

afgelopen legal meeting wou ik ook gaan alleen... 2 dagen daarvoor reed ik mijn Runner PJ helemaal toto :'(
Deze keer kom ik met mijn Speedfiets 2 furious (Airsal T6 70cc. Bidalot S2 enz enz...

ik denk dat ik de dagen daarvoor maar eens rustig en voorzichtig ga rijden hehe....

Status
Not open for further replies.
Back