This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
wij uit zwolle komen ook voor de 1e keer oisterwijk...
Kheb er al er zin in!

Aerox:
Polini Evolution 70cc, hebo pen12 krukas, Bidalot C20, Mikuni 24 flatslide, HPI 2003 binnenrotor...

Zip SP:
Polini Evolution 70cc, Polini Evolution krukas, metrakit pro race 2 uitlaat, keihin PWK 28 D-slide, HPI binnenrotor....

Piaggio NTT:
MHR Speed 70cc, MHR team Krukas, MHR team 2003 uitlaat, Keihin PWK 28 D-slide, HPI 2004/PVL digi Rotor...

'Gaat volgens mij tering druk worden

hee nylez

echt relaxt van de gemeente, nu zorgen dat we het niet verpesten met overlopende scooter-freaks. Het zal allemaal wel goed komen als er duidelijke regels worden gemaakt en die dan ook bekend zijn aan anderen.

En uiteraard zijn wij ook van de partij.

Ik , Vincent en Roald zijn er als het mee zit ook

Runner met cross en team 2000
Zip sp met speed fkt en krt
LC Typhoon met evo 50 cil en pijp

Nylez, neem in godsnaam wel maatregelen en weet ik het wat aangezien er veeel mensen gaan komen.. Laat het niet uit de klauwen lopen a.u.b Opbouwende kritiek he! Ik ben benieuwd..

Originally posted by Hessman
Het bierkoerier team zal er dus ook zijn!

whoei, word gezellig met al die bekende hier..

jaaaaaaaaaaa

zorg wel voor een wat betere afzetting van de sprintbaan deze keer.

Nylezz Netjes ik kom ook weer. misschien deze keer met auto iig zonder rox maar met 'Fayafox' ik neem nieuw fototoestel mee dus kan foto's maken. als het van mijn paps mag misschien ook nog video camera.

en ik verlaat de meeting niet zonder hand tekening van mev. Inne.

oh ja doen we die shirts nog aan?

eej ik zie trouwens nergens staan hoeveel meter het sprinten word.
150? word dat ook duidelijk afgetekend?
Zoja , dan ga ik de hele dag sprinten

Oke dan helemaal waus, eindelijk bevestiging van legale meeting helemaal tof. Naja ik kom nu dus zeker ook, moet er gewoon bij zijn. Zullen wel wat vrienden meekomen met hun scooters(snel tot zeer snel). En ik neem me nearox mee. Ik zie het allemaal wel gebeuren heb er zin in.

Ooh nu moet ik nog snel worden ook maar da moet wel lukken
nog ff snel tunen

P.S waar moet je je eigen inschrijven voor sprints

Ik kom zowiezo:

Hebo manston1(tuned),evo7 pijp,keihin 28mm d-slide in een 25 rechtspruitstuk,hpi binnenrotor,polini overrange,power one koppeling+krukas,twin air filter 80mm

Status
Not open for further replies.