Legale meeting JJS 16 april ?

ik ga wel. omdat sonic tunig een maat van me is dus... en ik hem mee terug moet nemen anders heeft die geen vervoer hahaha ;)

mazzzzzzl
 
waarom is het eigenlijk helemaal niet bekend gemaakt?
aangezien er op een 'hoop' gerekend wordt en het nu allemaal veel te laat is om nog 'serieuze' sprintmensen te zoeken voor de demo's
 
het is 3 keer 30 min sprinten als jullie konden lezen.

razma ik stuur binnenkort een pm over volgend jaar.

over het weer er is maar 30% kans op regen dus zal wel meevallen.

het is trouwens dit jaar wel 100m sprint anders word de remweg tekrap. als het volgend jaar door gaat word er een andere weg gekozen die langer is.

ik dacht dat het er al opstond omdat er iemand uit het cross team hoorde praten met me baasin erover.dat die het erop zou zetten die uit het cross team. wat hij dus niet gedaan had. en dus dacht dat hij het er al opgezet was

ik kijk ook niet iedere dag in meeting gedeelte.

groeten
 
Last edited:
maar ik had het algemeen ook verder nog niets over gehoord ofzo..
jammer dat ik niet kan komen wegens datum, maar ja
 
ja die datum kon niet anders jammer genoeg

me baas heeft zijn eigen cross team. dit weekend 16/17 april is er geen cross voor hem. anders is hij altijd mee met de cross. dus hij heeft dit weekend uitgekozen.

hopelijk word het toch nog een klein succes dat we volgend jaar een grote sprint kunnen houden.
 
Toelvallig ga ik morgen naar "de overkant" (lamswaarde) naar de autocross met een auto die we om hebben gebouwd dus is het een kleine moeite om langs te gaan
En cArn als je mee wilt moet je t maar zeggen erik kan jmmr genoeg niet mee
 
Oke ik ben ook net thuis gekomen , het was jemmer van het weer , koud en nat
Daarom is er ook niet gesprint maar wel wat peepz gemeet
P.S erik , ik heb eindelijk dat ding van joep gezien :p

greets
 
ik ben eindelijk weer thuis.

vrijdag een heledag opbouwen. lag om 1 uur pas op me bed. om 8 uur moest ik weer beginnen.

alles afgebouwd. weg afgezet enz enz

het was rond het middag uur al aardig druk om te gaan sprinten. het regende al een tijdje rustig maar er waren toen nog wel genoeg mensen om te kunnen sprinten.
eerst zelf een stukje warm gereden maar me carb vloog steeds uit spruitstuk. maar het ging steeds harder regenen.toen maar besloten met de baas om niet te sprinten tot het echt droog was.

wat het jammer genoeg niet meer is geworden. heb nog wel me carb goed vast kunnen zetten en gemaakt samen met sander. eind van de middag voor het opladen van de scooters op de kar hebben sander en ik toch nog even de sprinters gestart.

en gaf wel een leuk geluidje daarzo en nog effe een paar kleine burn gedaan en lol getrapt.

vond het een hele gezellige dag. alleen jammer van de regen.

volgend jaar beter als er een vergunning komt.

groeten
 
ik was vandaag ook aan wezig..wel zonder scooter maar dat was omdat het teslecht weer was. heb wat foto's gemaakt samen met sander3412 en sonic tunig.
22447.JPG

22448.JPG

22449.JPG

22450.JPG

22452.JPG

22451.JPG

22453.JPG

22454.JPG

22455.JPG

22456.JPG

22457.JPG

22458.JPG

22459.JPG

22460.JPG

22461.JPG

22462.JPG

22463.JPG

22464.JPG

22465.JPG

22466.JPG

22467.JPG

22468.JPG

22469.JPG

22470.JPG

22471.JPG

22472.JPG

22473.JPG

22474.JPG

22475.JPG

22476.JPG


er waren ook nog leuke vrouwtjes aan wezig :p
22477.JPG

22478.JPG

22479.JPG

22480.JPG

22481.JPG

22482.JPG

22483.JPG


we zijn toen ook nog bij de MC wezen eten en toen werden we geholpen door deze......
22484.JPG


groetjes roy
 
Back
Top