LEGALE Meeting @ Daytonashop

Status
Not open for further replies.
Hier de foto¡¦s zoals beloofd:

aanhanger.JPG

bij mc drek eten met zun alle:p

crosser.JPG

hier zon leipe crosser wel vet, ook die wheelies van hem

george.JPG

hier bij mcdonalds de aanhanger met de vlaggetjes en George forum naam burning neo¡¦s ook wel bekend van de sr toxic 2 life

jim+manu.JPG


jim1.JPG

aerox van Jim oftewel polinievoaerox

jim2.JPG


manu.JPG

Emanuel of te wel manu Let op de velgen:)

nrg+sr.JPG


nrg.JPG


nrg%20met%20helm.JPG


runnermanu.JPG


sr+nrg.JPG


terugweg.JPG

de terugweg. En wat een lol om uit de raam te hangen:p
 
Whahaah Inne, wat een achterlijke l00ze man. Wat denkt die vent wel niet. Dat hij veel negatieve reclame maakt had die eerder moeten bedenken. Jij zet alleen de foto's erop. Wat wil die doen dan naar de rechter gaan ofzo? De meeste foto's staan trouwens op zo'n andere site ben ff de naam kwijt... de link staat ook bij het topic foto's meeting koningsbosch 14 april, dat inmiddels closed is.

Wel grote mond 5000 man bij peppermill.:) waar haalt hij die allemaal vandaan dan uit de hele werled ofzo:? En waar wil hij al die auto's en scooters laten. Echt sorry te kansloos dit8P
 
Pff hoe triest dan, als ze zo een meeting houden maar dan met 7000 man gaan er zeker doden vallen..!!
 
Oisterwijk was niet helemaal top geregeld maar nog wel 10 x beter als dit :D. Verder seizoen geopend volgens mij dat toch echt met oisterwijk al. Door dit soort acties wordt het voor ons ook steeds moeilijker vergunning te krijgen voor oisterwijk denk ik zo :(.
 
daytona is gewoon toppunt van blijheid.

helemaal zielig dat ze inne de schuld geven, voor zaakjes die hun eigen dikke schuld is :|
 
Hahahah 7000 man op het terrein van de peppermill :?.Er passen net 2000 man op als je geen scoots neerzet.Dan sta je ook nog eens opelkaar gepropt .

PATRICK: Je was bij Daytona Roermond al een n00b en zo te zien is het erger geworden.
 
Whehe echt kansloos dit... Alsof Inne hier wat aan kan doen :D Tis hun eigen schuld! En wat willen ze doen? Denk eerder dat ze zelf problemen krijgen dan Inne
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Whehe echt kansloos dit... Alsof Inne hier wat aan kan doen :D Tis hun eigen schuld! En wat willen ze doen? Denk eerder dat ze zelf problemen krijgen dan Inne

denk dat ze al problemen hebben :rolleyes:
 
daarbij vond ik het nog echt lijp dat er van die kleinen jongentjes fietsen tussen de auto's en scoot's (rare ouders)
 
lesje in slechte reclame...

1. "Organiseer" een "meeting". Loop hoog van de toren te blazen en alles te "regelen"en te "beloven".
2. Sta 's morgens vol goede moed te wachten op alle noobs met NRX'jes die je nieuwe shop komen "bewonderen".
3. Merk dat het gigantisch uit de hand loopt.
4. Zeg in een interview dat het HELEMAAL jou schuld niet is en dat je er HELEMAAL niet aan kan doen dat er zoveel mensen op afkwamen en dat je "niets" kan doen met 2000 jongeren (waar je uberhaupt wel je geld poogt aan te verdienen).
5. Na afloop probeer je dan zoveel mogelijk de meubels te "redden" door je frustraties uit te werken op iemand die het zogezegd voor je "geregeld" heeft. Leuk he dreigen met advocaatjes terwijl je zelf beter een advocaatje zou bellen voor alle claims van de buurt + gemeente.

Tja dan creer je gelijk een fantastische band met de buurt waar je je shop opent en maak je ongeloofelijk veel vrienden in de scooterwereld.

Fantastich hoor.
Ben ik blij dat ik niet al die moeite gedaan heb om er naartoe te kachelen maar rustig ben gaan rijden op mijn ding...

Daytona... Voor mij enkel een leuk circuit... :L
 
Karoshi, de winkel staat er al een tijdje, was gewoon een open dag;) Was gewoon een open dag ofzo, soort promotie, maar dat hebben ze geweten:)
 
mja ik dacht dat het de opening van een nieuwe shop was.
Was hier wel ergens voorbij gekomen...

Maar jah Boeiend.

Ik zou me schamen moest mijn shop zijn naam zo in de pers terecht komen...

"promotie" heet dat :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top