Lease auto topic

^^

geen chippie op de markt ofzo?

focussen zijn prima bakken, ik zou alleen nog ff wachten tot die facelift modellen op de markt zijn, smoelen een stuk beter vind ik :P

Vind je, vind hem er niet mooier op worden...

Mn pa heeft nu tijdelijk na seat Leon debakel een ford focus break?/bestel/ avant hoe je het wilt noemen. Rijdt fijn hoor. Goede stoelen, stuurt lekker soepel. Fijne reiswagens, alleen had meer vermogen mogen hebben

De focus gaat ook weer weg, komt nieuw type leon voor in de plaats, diesel. Alleen die staat nog in bestelling :P

Echt raar verhaal van die Leon met gebroken motorsteun, volgens mij zijn jullie echt de enige die dat voor elkaar hebben gekregen :P

Huidige Focus is een mooie bak i.t.t. de Leon van nu... Maarjah, daar heb ik genoeg over gezeikt zo onderhand... Staat een witte/parelmoer Cupra bij het bedrijf naast m'n werk, en ik kan hem amper mooi vinden, beter kocht hij een Cupra R van "mijn" model voor die centen :P
 
Vind m ook niet vies lelijk hoor.. altijd beter dan een Panda :D

Wat is er nou weer mis met een Panda :D Seat mag dromen om zo veel auto's te verkopen als de Panda :p

Vriend van me gaat van baan veranderen. Moet dus zijn GTS inleveren en zit er nu over te denken om een Seat Altea FR 2.0 TDI 170pk te nemen :D Nu ben ik wel van mening dat je zo'n auto erg vet kan maken. Maar of dit nou de juiste keuze is...
 
Leon te klein? Dan mag je voor Kia Sorento gaan ofzo.. heeft ie ooit wel is in die auto gezeten?
Die Altea is echt uber lelijk.. Seat's variant van de Zaphira of Meriva :|
 
Hij heeft nu ze lijst gehad met de auto's die hij mag leasen. Tis echt om te huilen godzamme. 1.4 / 1.6 (sporadisch een 1.8 / 2.0) de schraalste uitvoeringen. Eigenlijk alles wat een groen label heeft is goed. Beetje snelle modellen zijn de Focus 2.0 Titanium en de Honda Civic 1.8 Sport. Van die 2 is de Civic 30x sneller, dus het gaat de Civic worden denk ik. FF om praten heb ik in ieder geval al een auto verkocht @ nieuwe baan :D
 
Hij heeft nu ze lijst gehad met de auto's die hij mag leasen. Tis echt om te huilen godzamme. 1.4 / 1.6 (sporadisch een 1.8 / 2.0) de schraalste uitvoeringen. Eigenlijk alles wat een groen label heeft is goed. Beetje snelle modellen zijn de Focus 2.0 Titanium en de Honda Civic 1.8 Sport. Van die 2 is de Civic 30x sneller, dus het gaat de Civic worden denk ik. FF om praten heb ik in ieder geval al een auto verkocht @ nieuwe baan :D

Dat is mooi genaaid!

Krijg je een leasebak, mag je alleen zuinige kk auto's kiezen :Xx|
 
Tsja, das imo inherent aan een leasewagen. Een leasewagen is een gebruiksvoorwerp, geen reflectie van de innerlijke macho ;)

Dan moet je maar eigen baas worden, dan kan je zelf een auto naar keuze leasen. BMW 335i coupe of als je wat ouder bent een 535D ofzo :P
 
Back
Top