Lease auto topic

Vandaag testrit in de Yaris TS gehad.

Onderstuuuuuuuuurrr!

Leuk vermogen enzo, maar die 1.8 in het vooronder is niet echt lekker in de bochten. De Yaris 1.3 waarmee ik van dealer naar dealer reed was 10x beter in de bochten ;( verder niet boeind interieur, teveel lawaai, al bij 100 km/u.

Op naar een rit in de Suzuki Swift.
 
Zo is ie erg vet, Calactic Grey, angel eyes erop, achterlicht donker hoeft van mij dan weer niet:

17330-2.jpg


17330-1.jpg
 
Geweldig gewoon. Ik volg de laatste 2 jaar van me opleiding BE het duaal traject, wat betekend dat ik 4 dagen per week bij een accountantskantoor werk.
Ik kon uit 2 lease auto's kiezen, wel te verstaan een Citroën C2 of een Toyota Aygo.
Vervolgens heb ik voor de Aygo gekozen vanwege de fijnere rij-eigenschappen en het ietwat luxere optiepakket (grootte van de auto boeit me weinig, beide 1098cc trouwens). Beide kleine wagens moesten nog besteld worden en aflevering vind plaats rond januari 2008. Vanaf 1 september rijdt ik nu in een zogenaamde doorloopauto rond, een VW Fox 1.4. Ik was al ontzettend blij daarmee want dat ding rijdt best riant (50% meer vermogen) en is toch wat groter he dan de aygo (groepsvervoer) ookal boeit dat me in eerste instantie niet. Maar ik kreeg vandaag een belletje dat ik een nieuwe Renault Clio 1.4 16v business line (lease afdeling had er 5 te veel besteld) mag ophalen zodat de fox terug kan naar de lease/verhuur maatschappij/bedrijf. Geweldig gewoon :D 8P Ik weet dat 100pk niet zo boeiend is maar het is toch weer 25 pk meer :+

Lekker voor me kaar dan op de interne lease afdeling :z
 
Last edited:
Zal wel iets zijn geweest met nieuwe ontwikkelingen in het personeelsbestand ofzo maargoed.. dat vind ik totaal niet interessant :+
 
Over leasers gesproken....Nieuwe C5:

[ir]http://www.autoweek.nl/images/800/6/870241d52157f3329626fe387d2b9296.jpg[/ir]

Haal de C5 badge weg en ik zeg : Audi A4

[ir]http://www.autoweek.nl/images/800/2/6172c0757090ea45c641e1230a034f12.jpg[/ir]

[ir]http://www.autoweek.nl/images/800/6/f80485f59262372b6a934d109ca2d976.jpg[/ir]

Voor de rest zeg ik gewoon, heel héél veel peugeot elementen erin. Maar ik moet wel bekennen dat ik het er wel prima vind uitzien. Alleen tsja, blijft een citroën he....én 't blijft Franse zooi...
 
Mn pa heeft gisteren ook een nieuwe bak besteld..

VW Touran 1.9 TDI Highline. Precies hetzelfde als op de foto :) (Alleen zitten er dan nog 16" velgen onder)

26837_1.jpg


Het is alleen een zogenaamde Van uitvoering. Hierbij is de achterbank weggelaten, zodat er een grote afgesloten laadruimte ontstaat.. Jammer, maja, hij moet vaak groot spul meenemen voor zn werk, dus dit is de oplossing :)
 
Last edited:
Ik heb van de week mijn Note in de prak gereden (naja, overdrijven is ook een vak, maargoed, was niet mijn schuld en schade aan de voorbumper en wielkast)

Kom ik met hangende pootjes aan op me werk, me manager lachen... krijg ik een polo :W is wel een relaxe bak, wel bijna 4 jaar oud, maar alles erop en dr aan.

Ik mag binnekort een eigen bak bestellen, ik zal van de week of volgende week wel folders krijgen. Hij zal wel in januari worden opgeleverd ivm de meerwaarde voor het leasebedrijg met de verkoop na 4 jaar natuurlijk.

Ik denk dat het toch een Leon word... of een Ibiza die waarschijnlijk weer sneller kan voor t zelfde geld.

Ik heb zojuist een lijst ontvangen...

enkele auto's waaruit ik mag kiezen en mij aanspreken:
Opel astra H 1.8 16v GTC 103kw business / edition / temtation / essentia
Peugeot 207 1.6 xs pack
Renault Clio 1.6 16v 5dr Rip Curl
Seat Ibiza 3d 1.6 sportstyle
Seat Ibiza 5d 1.6 sportstyle
Seat Leon 1.6 77kw reference
VW Golf V 1.4 59kw 5d trendline

Vooral die Astra GTC spreek me aan zeg... :W
 
Last edited:
Back
Top