Lease auto topic

Ik heb zaterdag een proefrit in de astra GTC, ik hoop ook in de 1800 uitvoering, anders probeer ik dat wel te fixen ofzo.

De 207 XS vind ik ook erg mooi, ik ga morgen effe bellen over een proefrit daarin.

Er stond ook een Nissan Qashqai 2.0 tekna 4wd in de lijst :P alleen word de bijtelling dan een beetje prijzig :+
 
Net proefrit gehad in de Swift Sport.

Die auto is heilig. Vanaf 3500rpm is het echt feest. En dat geluid tijdens het koppelen..fantastisch. Geen onderstuur whatsoever.

Stoelen zijn goed, niet te kort, goede zijdelingse steun.
 
enkele auto's waaruit ik mag kiezen en mij aanspreken:
Opel astra H 1.8 16v GTC 103kw business / edition / temtation / essentia
Peugeot 207 1.6 xs pack
Renault Clio 1.6 16v 5dr Rip Curl
Seat Ibiza 3d 1.6 sportstyle
Seat Ibiza 5d 1.6 sportstyle
Seat Leon 1.6 77kw reference
VW Golf V 1.4 59kw 5d trendline

Vooral die Astra GTC spreek me aan zeg... :W

Ik heb zaterdag een proefrit in de astra GTC, ik hoop ook in de 1800 uitvoering, anders probeer ik dat wel te fixen ofzo.

De 207 XS vind ik ook erg mooi, ik ga morgen effe bellen over een proefrit daarin.

Er stond ook een Nissan Qashqai 2.0 tekna 4wd in de lijst :P alleen word de bijtelling dan een beetje prijzig :+

Imho kan je ongezien de Astra bestellen, duidelijk de beste.
 
Astra of Leon...

Astra is wel verrekte klein. Achterruit geeft echt dramatisch uitzicht.

Leon is zeker lekker, 1.6 is wellicht niet helemaal ideaal, maar afdoende.
 
Ik heb zaterdag een proefrit in beide, ik heb alle tijd, want leasemaatschappijen gaan echt geen auto meer afleveren dit jaar.

Max is vaak 15november bij de leasemaatschappijen. Dus als je mazzel hebt rij je dit jaar nog.

@ Patrick: Die Astra kan nooit erger zijn dan de nieuwe Civic :p Daar zie je namelijk helemaal niks door. Ben op deze manier wel gewend geraakt door alleen maar in de buitenspiegels te kijken ipv ook de binnen spiegel te gebruiken.
 
Ik durf het te betwijfelen, GTC is ook nog eens heel laag. civic is natuurlijk wat hoger maar heeft alleen die gedeelde achterruit. (Had mn moeder vroeger trouwens ook in dr 323F coupé).
 
Astra of Leon...

Astra is wel verrekte klein. Achterruit geeft echt dramatisch uitzicht.

Leon is zeker lekker, 1.6 is wellicht niet helemaal ideaal, maar afdoende.

Weet je wel wat je zegt? Nieuwe Leon is echt ZOOOO lelijk van binnen. Maar die discussie hebben we geloof ik al eerder gehad :P
 
Vandaag in de 207 SX gereden,... niet mijn ding...

De Astra GTC 1.8 daarin tegen :W ding is vrij rap, en rijd erg lekker. Er zit een sport knop op, waardoor het stuur wat scherper word, het gas directer, en de vering stugger. Man dat rijd heerlijk :D

Ik reed proef in een automaat, volgende week hebben ze waarschijnlijk een 1,8 handgeschakeld, en dan ga ik daar nog een rondje in rijden, maar ik denk dat het de Astra GTC word. Echt een mooie auto.

Btw, ook erg belangrijk. De stoelen zitten heerlijk, ze zijn best hard, dus je zak er niet echt in weg, en goede ondersteuning voor je onderrug.
 
Toevallig hier een Opel monteur die weet op die standaard radio van de GTC eruit kan zodat ik 2 lege din's heb? Werkt de boordcomputer dan nog? lijkt me wel...
 
Vandaag in de 207 SX gereden,... niet mijn ding...

De Astra GTC 1.8 daarin tegen :W ding is vrij rap, en rijd erg lekker. Er zit een sport knop op, waardoor het stuur wat scherper word, het gas directer, en de vering stugger. Man dat rijd heerlijk :D

Ik reed proef in een automaat, volgende week hebben ze waarschijnlijk een 1,8 handgeschakeld, en dan ga ik daar nog een rondje in rijden, maar ik denk dat het de Astra GTC word. Echt een mooie auto.

Btw, ook erg belangrijk. De stoelen zitten heerlijk, ze zijn best hard, dus je zak er niet echt in weg, en goede ondersteuning voor je onderrug.

Zei ik toch ;)
 
Pffff moeilijk jongens....

Ze gaan akkoord met de Astra GTC 1.8 Business met:
automatische klimaatregeling
Buitenspiegel pakket (verwarmt en automatisch inklapbaar)
Sportchassis pakket (Sportknopje :W)

Kost me netto inc. brandstof (tankpas) 350 euro per maand....

Moeilijk :(

Aan de andere kant.,.. als je die bak in 4,5 jaar (lengte leasetijd, ja ik weet het... erg lang) afbetaald ben je 481 euro per maand kwijt, exl brandstof, onderhoud, reparatie's verzekering en wegenbelasting...
 
Last edited:
Wat Arne zegt : gewoon leasen. Lekker zorgenvrij rijden. Tankpas erbij. Het enige wat je zelf moet doen is het ding schoonhouden. Nahja en das ook simpel, tis een leasebak dus lekker door de krasstraat :P
 
Back
Top