Joost@X8RS
Honda Team
Originally posted by Tjarda RV
mina cil 5mm afdraaien.
Maar peusjo lc moet denk zo passen,alleen waterpomp?
5 mm afdraaien ?
en dan moet het gewoon passen :?
Originally posted by Tjarda RV
mina cil 5mm afdraaien.
Maar peusjo lc moet denk zo passen,alleen waterpomp?
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mensen doen altijd moeilijker dan nodig is... Ook al maak je een Peugeot of Honda L.C., snel wordt het toch niet... Ik loop al een tijdje mee, en heb nog nooit een fatsoenlijk snelle Peug/Honda gezien op scootergebied...
Mensen doen altijd moeilijker dan nodig is... Ook al maak je een Peugeot of Honda L.C., snel wordt het toch niet... Ik loop al een tijdje mee, en heb nog nooit een fatsoenlijk snelle Peug/Honda gezien op scootergebied...
Originally posted by Joost@X8RS
5 mm afdraaien ?
en dan moet het gewoon passen :?
9 van de 10 keer word een race gewonnen op sturen en niet op vermogen. Kijk naar Rodney op de vivacity. Dat ding heeft niet het meeste vermogen van iedereen, maar hij presteert het wel in de top5 te komen met de kwalificatie en in de race in de top10 rond te rijden tussen allemaal zippies (en 1 phantom).Originally posted by XZcute
ff correctie ... de HONDA SFX van streetzone gaat toch wel redelijk vooruit hoor ... worden BMB Promo Vario races mee gereden ...
Hij is trouwens niet de enige ... Snoer Racing rijd ook met een SFX waar ze een LC van hebben gemaakt ...
Ik weet nie of er veel verschil zit tussen SFX en X8R blok ... maar het moet te doen zijn ...
Ja , de how to had ik al gezien ..Originally posted by Tjarda RV
ja,maar uitlaatpoort moet je dan nog fixen en uitlaat komt iets anders te zitten.Verder moet je de cilinder nog even iets aanpassen,maar dat staat in het peusjo gedeelte.
Ja , de how to had ik al gezien ..
maar wat moet je percies aanpassen aan de uitlaatpoort ??
Vertel eens meer daarover..Originally posted by RobS
timing..
en waarom mina, mooie 4mm plaat voor pia cil maken en monteren met een extra waterinsert in de mal.
Originally posted by hebo-aeroxje
UItdaging bart... toch ?
Heb ik gedaan; Almelo Ik heb tot op heden nix snels kunnen ontdekken [dit heeft nix met ego-blabla te maken overigens ]...
Heb ik gedaan; Almelo Ik heb tot op heden nix snels kunnen ontdekken [dit heeft nix met ego-blabla te maken overigens ]...
Vertel eens meer daarover..
Originally posted by JohnB
Topic starter: beter ga je eerst eens passen en meten voordat je komt vragen voor hulp. Eigen initiatief wil wel eens een hoop scoren
Waarom zou ik aan iets beginnen dat mischien wel onbegonnen werk is ?