Lc cilinder @ Honda x8r

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mensen doen altijd moeilijker dan nodig is... Ook al maak je een Peugeot of Honda L.C., snel wordt het toch niet... Ik loop al een tijdje mee, en heb nog nooit een fatsoenlijk snelle Peug/Honda gezien op scootergebied...

UItdaging bart... toch ?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mensen doen altijd moeilijker dan nodig is... Ook al maak je een Peugeot of Honda L.C., snel wordt het toch niet... Ik loop al een tijdje mee, en heb nog nooit een fatsoenlijk snelle Peug/Honda gezien op scootergebied...

Moet even zien wat er van onze vrienden uit het oosten terecht komt maar het is zoiezo origineel.
 
Originally posted by Joost@X8RS
5 mm afdraaien ?
en dan moet het gewoon passen :?

ja,maar uitlaatpoort moet je dan nog fixen en uitlaat komt iets anders te zitten.Verder moet je de cilinder nog even iets aanpassen,maar dat staat in het peusjo gedeelte.
 
Originally posted by XZcute
ff correctie ... de HONDA SFX van streetzone gaat toch wel redelijk vooruit hoor ... worden BMB Promo Vario races mee gereden ...

Hij is trouwens niet de enige ... Snoer Racing rijd ook met een SFX waar ze een LC van hebben gemaakt ...

Ik weet nie of er veel verschil zit tussen SFX en X8R blok ... maar het moet te doen zijn ...
9 van de 10 keer word een race gewonnen op sturen en niet op vermogen. Kijk naar Rodney op de vivacity. Dat ding heeft niet het meeste vermogen van iedereen, maar hij presteert het wel in de top5 te komen met de kwalificatie en in de race in de top10 rond te rijden tussen allemaal zippies (en 1 phantom).

Verder, voor Bart... Een uitdaging is toch leuk, of wil je dat hij ook een NRG pakt en je er straks uitblaast?? 8P

Maargoed, ik weet dat er op peugeot carters andere dingen mogelijk zijn, voor Honda moet het ook zeker kunnen. Ik denk dat je bij Koopmans of Twins terecht kan, iemand anders noemde ook al een naam eerder in het topic. Ik zou gewoon met alledrie contact opnemen en info aanvragen ofzo.
 
Originally posted by Tjarda RV
ja,maar uitlaatpoort moet je dan nog fixen en uitlaat komt iets anders te zitten.Verder moet je de cilinder nog even iets aanpassen,maar dat staat in het peusjo gedeelte.
Ja , de how to had ik al gezien ..
maar wat moet je percies aanpassen aan de uitlaatpoort ??
 
Originally posted by Joost@X8RS
Ja , de how to had ik al gezien ..
maar wat moet je percies aanpassen aan de uitlaatpoort ??

timing..

en waarom mina, mooie 4mm plaat voor pia cil maken en monteren met een extra waterinsert in de mal.
 
ja net als die knakker met die buxy met manston kan ook ja.

uitlaatpoort,bij het afdraaien,wordt ook een hoekje van het tapeind ervan af gehaaldt,dat moet je er dan opnieuw oplaten lassen.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mensen doen altijd moeilijker dan nodig is... Ook al maak je een Peugeot of Honda L.C., snel wordt het toch niet... Ik loop al een tijdje mee, en heb nog nooit een fatsoenlijk snelle Peug/Honda gezien op scootergebied...

Hoezo weet je zeker dat peugeot niet snel te krijgen is, dan zou ik toch maar es ff een kijkje komen nemen hier in het oosten
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heb ik gedaan; Almelo :) Ik heb tot op heden nix snels kunnen ontdekken [dit heeft nix met ego-blabla te maken overigens :)]...

Mischien volgende x beter kijken in almelo en omstreken ;)
maar ff ontopic
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heb ik gedaan; Almelo :) Ik heb tot op heden nix snels kunnen ontdekken [dit heeft nix met ego-blabla te maken overigens :)]...

Oke bart :)
ik denk dat je het wel ontdekt in lelystad ;)
maar goed ONTOPIC
 
Topic starter: beter ga je eerst eens passen en meten voordat je komt vragen voor hulp. Eigen initiatief wil wel eens een hoop scoren
 
Originally posted by JohnB
Topic starter: beter ga je eerst eens passen en meten voordat je komt vragen voor hulp. Eigen initiatief wil wel eens een hoop scoren

Waarom zou ik aan iets beginnen dat mischien wel onbegonnen werk is ?
 
Originally posted by Joost@X8RS
Waarom zou ik aan iets beginnen dat mischien wel onbegonnen werk is ?

Waarom zou je denken dat het onbegonnen is, alles is te maken, het kost alleen bij het ene project wat meer tijd en denkwerk dan bij het andere
 
Back
Top