La Souris E-sourini Batterij Uitbreiding

eRider

New Member
Ik heb een E-sourini 2022-model. Ik wil de actieradius ervan vergroten en ben daarom van plan een tweede accu en een dual accucontroller aan te schaffen die ik zelf ga installeren. Ik heb op Alibaba een verkoper gevonden die de batterij en de controller maakt. De prijs is goedkoper dan wat La Souris verkoopt. Maar het probleem is nu dat deze Chinese verkoper niet meer reageert. Ik weet niet waarom!

Heeft iemand hier ervaring mee? of weet waar ik deze onderdelen nog meer kan krijgen?

Batter is 72V 20AH.

H9fd314ba9814427dbc3447053ec7fc4ek.jpg_960x960.jpg
30065499503B041D5B68C953017ABB84.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zeker met accu's zou ik alibaba links laten liggen en toch de hogere prijs accepteren.
Niet alleen is er dan minder kans dat je belazerd word, je hebt dan ook garantie op de accu.

Naast la souris verkoopt AGM, pronto, GTS, santini etc dit model ook onder hun eigen naam.
De aandrijflijn is van bosch, dus daar zou je eventueel ook kunnen informeren.

Met la souris speelt naast de prijs hun lange levertijd en "service" ook mee, maar kan het wel zijn dat (als je scooter die functie heeft) de accu eerst moet worden gekoppeld aan je scooter voordat je m kan gebruiken (voorkomt dat een gestolen accu kan worden gebruikt) maar niet elke scooter heeft die beveiliging.

Succes, en ben benieuwd hoe t afloopt.
 
Hier ook een e-sourini van (april) 2022. Ook bij alibaba uitgekomen voor eenzelfde accu, zo'n controller niet gevonden. Zou je een link kunnen sturen van de controller? Ik wil de gok wel gaan wagen zodra de scooter uit de garantie is. Vind 1099,- te veel geld geld voor een 2e accu.
 
Hier ook een e-sourini van (april) 2022. Ook bij alibaba uitgekomen voor eenzelfde accu, zo'n controller niet gevonden. Zou je een link kunnen sturen van de controller? Ik wil de gok wel gaan wagen zodra de scooter uit de garantie is. Vind 1099,- te veel geld geld voor een 2e accu.
Ik kon deze controller nergens op internet vinden. Ik kreeg deze foto van de verkoper van de batterij op Alibaba. Hij zei dat hij zei dat ze ook de controller kunnen leveren.

Trouwens, La Souris heeft nu korting op de batterij. Hij kost nu 599. Ik heb er net een besteld. Voor de controller weet ik het nog niet zeker, maar ik heb het ook aan La Souris gevraagd.
 
Ik kon deze controller nergens op internet vinden. Ik kreeg deze foto van de verkoper van de batterij op Alibaba. Hij zei dat hij zei dat ze ook de controller kunnen leveren.

Trouwens, La Souris heeft nu korting op de batterij. Hij kost nu 599. Ik heb er net een besteld. Voor de controller weet ik het nog niet zeker, maar ik heb het ook aan La Souris gevraagd.
Nog nieuws te melden? Ben erg nieuwsgierig :)
 
Back
Top