Standen/modes op La Souris E-Sourini

Ze (LS) gaven vorige week bij mij aan dat ze een speciale kabel nodig hebben en het niet meer met een combinatie van stappen kan. Kabel duurt nog weken/maanden zeiden ze bij LS Den Haag. Bij alle nieuwere (2023 o.i.d.) modellen werkt bovenstaand niet meer.
 
Ze (LS) gaven vorige week bij mij aan dat ze een speciale kabel nodig hebben en het niet meer met een combinatie van stappen kan. Kabel duurt nog weken/maanden zeiden ze bij LS Den Haag. Bij alle nieuwere (2023 o.i.d.) modellen werkt bovenstaand niet meer.
Oh ok. Dat wist ik dus niet. Dan mail ik ze over een poosje wel.
Moet je voor de kabel betalen?
 
Ze (LS) gaven vorige week bij mij aan dat ze een speciale kabel nodig hebben en het niet meer met een combinatie van stappen kan. Kabel duurt nog weken/maanden zeiden ze bij LS Den Haag. Bij alle nieuwere (2023 o.i.d.) modellen werkt bovenstaand niet meer.
Ligt aan de controller die gebruikt wordt in de scooter, als het een votol controller is kan het met een combinatie om de standen te activeren of met een kabel om de vaste snelheid te verhogen
 
Hier weer een update:
Na geen contact te krijgen met LS besloten om mijn Sourini in te ruilen tegen een Killerbee Electrico van 3 maanden oud met 2 accu's erin. Na 1 week kreeg ik tot mijn verassing de 4 modes in beeld na wat gepruts met de P knop en gashendel. De juiste combinatie weet ik helaas niet meer...
Al met al een goed einde voor mij.
 
Vervolg op de serie vragen en antwoorden van de standen bij LS Elektrische scooters.

Heeft hier op het forum misschien een LaSouris type E-ID S6?
 
Last edited:
Vervolg op de serie vragen en antwoorden van de standen bij LS Elektrische scooters.

Heeft hier op het forum misschien een LaSouris type S6?
ik heb er sinds een paar maanden een en was op zoek naar hoe die op te voeren is. 27km en dan wordt je ingehaald door van alles op het fietspad hier. Afijn die truc met de gashendel en rem 5 sec resulteren bij mij voor zover ik het heb gecontroleerd in dat ik met de keuze schakelaar rechts op het stuur 3 standen heb. Weet enkel niet of dat voor de truc ook al zo was eigenlijk. eerste stand draait hij op de bok en dus onbelast 29km. 2e stand 45 en 3e stand iets van 54. ga er straks maar even op rijden en kijken of dat in de praktijk ook zo werkt. Zou wel fijn zijn.
 
Back
Top