La Souris Grand Retro probleem gas geven

bernaise

New Member
Ik heb een La Souris Grand Retro , heeft paar maanden stil gestaan. Accu opgeladen en startte na een paar pogingen. Stationair draait hij goed echter zodra ik het gas open draai stopt hij er mee
Wat kan dit zijn? Ik heb nog geen pogingen gedaan m.b.t. bougie/carburateur/filter
dank alvast
 
Advertisement - register to remove this

Heb je hem eens een paar minuten stationair laten draaien.
Als ik vroeger mijn Kymco Like van stal haalde in het voorjaar, moest ik minstens een halve minuut lang starten voordat hij aansprong. ( Goed weer rijder :) )
Als ik dan gelijk gas gaf viel hij gelijk uit, pas wanneer door het vacuumkraanje de vlotterkamer van de carburateur goed gevuld was kon ik gas geven.

Wat ook kan is dat je carburateur vergomd is door de oude benzine die tijdens de stilstand langzaam vervlogen is.
Dus als dit enkele minuten lang stationair laten draaien geen oplossing biedt, zou ik beginnen met het schoonmaken van de carburateur.
 
Heb je hem eens een paar minuten stationair laten draaien.
Als ik vroeger mijn Kymco Like van stal haalde in het voorjaar, moest ik minstens een halve minuut lang starten voordat hij aansprong. ( Goed weer rijder :) )
Als ik dan gelijk gas gaf viel hij gelijk uit, pas wanneer door het vacuumkraanje de vlotterkamer van de carburateur goed gevuld was kon ik gas geven.

Wat ook kan is dat je carburateur vergomd is door de oude benzine die tijdens de stilstand langzaam vervlogen is.
Dus als dit enkele minuten lang stationair laten draaien geen oplossing biedt, zou ik beginnen met het schoonmaken van de carburateur.
Heb hem paar minuten stationair laten draaien, en na wat gesputter loopt hij weer. Ga wel een beurt geven nog.
Bedankt voor de tip!
 
Back
Top