Oh ok. Dat wist ik dus niet. Dan mail ik ze over een poosje wel.Ze (LS) gaven vorige week bij mij aan dat ze een speciale kabel nodig hebben en het niet meer met een combinatie van stappen kan. Kabel duurt nog weken/maanden zeiden ze bij LS Den Haag. Bij alle nieuwere (2023 o.i.d.) modellen werkt bovenstaand niet meer.
Ligt aan de controller die gebruikt wordt in de scooter, als het een votol controller is kan het met een combinatie om de standen te activeren of met een kabel om de vaste snelheid te verhogenZe (LS) gaven vorige week bij mij aan dat ze een speciale kabel nodig hebben en het niet meer met een combinatie van stappen kan. Kabel duurt nog weken/maanden zeiden ze bij LS Den Haag. Bij alle nieuwere (2023 o.i.d.) modellen werkt bovenstaand niet meer.
Kan ik zien welke controller ik heb?Ligt aan de controller die gebruikt wordt in de scooter, als het een votol controller is kan het met een combinatie om de standen te activeren of met een kabel om de vaste snelheid te verhogen
ik heb er sinds een paar maanden een en was op zoek naar hoe die op te voeren is. 27km en dan wordt je ingehaald door van alles op het fietspad hier. Afijn die truc met de gashendel en rem 5 sec resulteren bij mij voor zover ik het heb gecontroleerd in dat ik met de keuze schakelaar rechts op het stuur 3 standen heb. Weet enkel niet of dat voor de truc ook al zo was eigenlijk. eerste stand draait hij op de bok en dus onbelast 29km. 2e stand 45 en 3e stand iets van 54. ga er straks maar even op rijden en kijken of dat in de praktijk ook zo werkt. Zou wel fijn zijn.Vervolg op de serie vragen en antwoorden van de standen bij LS Elektrische scooters.
Heeft hier op het forum misschien een LaSouris type S6?
Het is al een oud bericht, maar het gaat als volgt:Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een nieuwe La Souris E-Sourini bromscooter.
Na enkele dagen zag ik ineens in mijn dashboard dat ik 4 versnellingen (of modes) kon selecteren (zie foto) met een knopje onder de gashendel.
View attachment 66868
In de 1e versnelling(mode) kon ik max 30 km/per uur rijden. In de 2e versnelling max 50 en in de 3e versnelling max 65 km per uur. De 4e versnelling deed niets.
Ik heb mijn scooter echter nooit laten opvoeren dus waarschijnlijk is deze optie in de fabriek al ingesteld.
Nu zie ik de versnellingen helaas niet meer en rij ik weer max 50 km per uur.
Waarschijnlijk heb ik een keer een combinatie van handelingen verricht waardoor deze optie tevoorschijn is gekomen. Ik weet helaas niet welke...
In de winkel wisten ze niet dat deze optie bestond en zijn ze ook benieuwd hoe dit mogelijk was.
Heeft iemand hier ooit van gehoord?