De vlotter zelf heb ik er niet af gehad. Ik heb 4 schroeven/sproeiers schoongemaakt. Als ik het goed begrepen heb, kunnen 1 en 4 er helemaal ingedraaid worden en moeten 2 en 3 afgesteld worden.De vlotterbak loopt dus over, als ik het goed begrijp.
Heb je de vlotternaald goed ingehaakt? De naald die ervoor zorgt dat de benzinetoevoer op tijd wordt afgesloten?
Post automatically merged:
Benzine loopt uit deze slang die op de vlotterbak zit. Gewoon een zwart slangetje die aan het eind open is. Benzine komt uit die slang op het blok als ik de knijpfles met benzine inknijp.Bedoel je met slang onder vlotterbak je aftap slang , deze loopt naar beneden naar je vario deksel. Hierin zit of aan het eind een schroef , die je dicht moet draaien ( zit in een aluminium eind stuk , en zit meestal tegen je vario deksel aan geschroefd) Of er zit in de vlotterbak naast deze slang aansluiting een schroef die dicht gedraaid moet zijn . Deze slang is om je vlotterkamer af te tappen . Als je geen afsluitschroef in de vlotter bak hebt zitten kan ook nog de slang ergens lek zijn.
Attachments
Last edited: