Kwaad !

Gerard

Well-Known Member
Nu ben ik echt KWAAD !!!
Een maat van ging ff rustig rijden in het donker en toen klets !! werd hij van z'n scooter afgeslagen en zijn ze er met zijn scoot vandoor gegaan en wat doet de Politie helemaal niks , ja ze zouden kijken de HOMO's en rij je ietsje te hard maken ze er wel snel werk van ! grrrrrrrr
 
Advertisement - register to remove this

Ik moet zeggen dat ik negers veel liever mag als die neo-nazi's. Waarom? Omdat die neonazi's in hun dagelijks leven buitenlanders met, maar merendeels zonder reden in mekaar schoppen. Dit is toch ronduit belachelijk! Soms snap ik het niet meer: Wordt ik uitgemaakt voor neonazi door een buitenlander, of wordt ik voor niggerboy uitgemaakt door die nazi's.

Caravon: Je heb wel gelijk. In boerendorpen worden ook scooters gestolen en dan door blanken! Maar daar heb ik nooit last van. Ik woon zelf vlak buiten de Bijlmer in Amsterdam en ik ben hier echt wel in de minderheid. 75% hier is neger en 25% is hier blank. Ik durf 's avonds niet eens meer naar de snackbar bij mij in het winkelcentrum, omdat als ik daar kwam 9 van de 10 keer in mekaar werd getrapt. Telkens door andere. Een aantal vrienden van me en ik zijn daar geript van onze scooters. Telkens door negers. Opvallend hé? Niet dat ik ze haat, maar alleen de slechte. Heb ik al eerder geschreven: De slechte verpesten het voor de goeie
frown.gif
Fat is gewoonweg extreem k*t en lullig voor die goeie, want die gaan er onder lijden. Worden uitgescholden voor k*nkerneger enzo. Is gewoon belachelijk! Ik werk ook samen met een paar negers en met die gasten kan je gewoon echt goed lachen. Altijd maffe acties enzo.
Maar er zijn ook slechte, bijv liep een keer over straat en toen kwam er een neger naar me toe en zei tegen me dat hij me echt niet mocht, terwijl ik deze knakker niet eens kende! Hij begon te duwen en te trekken en sloeg ook nog een paar keer niet echt hard in me gezicht. Zomaar voor nikz! Noemde me ook nog neonazi en dat ik een niggerhater was. Toen was die gast dus weggegaan en een week later ging ik boodschappen doen voor moeke en toen kwam ik die gast dus tegen MET 10 ANDERE VRIENDEN! Toen zei hij tegen ze vrienden: "Kijk, dit is nou die punk ass whiteboy" waar ik jullie over heb gehad. Ik wou net de Albert Heijn ingaan om boodschappen te doen en ineens voelde ik dat ik werd vastgehouden en terug werd gesleurd naar buiten. Zonder iets te zeggen werd ik op de grond gegooid en begonnen ze met z'n 11en tegen me aan te trappen. Echt vaak tegen me kop aan getrapt! Lag in totaal 2 weken in het ziekenhuis. Toen de politie kwam waren ze ineens allemaal weg! Wel iemand in mekaar trappen zonder reden en niet voor de straf opdraaien? Gewoonweg TRIEST!
frown.gif

Er zijn trouwens 2 blanken die ik ken die scooters stelen. Maar ze weten van welke scooter ze af moeten blijven! Deze gasten zijn echte klootzakken en mogen van mij echt DOOD!
Ik was afgelopen zomer naar een trance feest in de Amsterdam ArenA geweest: Sensation. Had daar echt een brute avond! Kwam er ineens een neonazi naar me toe, je weet wel, zo'n kale gast op kisten met witte veters, dunne witte bretels, spijkerbroek hoog opgerold en een poloshirt tot aan het bovenste knoopjes dicht. Vroeg die gast aan mij of ik lid wou worden van de NVU. Voor degene die niet weten wat dit is: Nederlandse Volks Unie, dat houdt in: Stel blank schorem dat werkloos is en bij een groep willen horen en Janmaat gedachte hebben. Toen kwam er ineens zo'n Ajax F-side jood die ik ken van werk naar me toe en ik zei zacht tegen hem dat dit zo'n nazi figuurtje is en hij meteen allemaal andere joden erbij gehaald en toen zei hij tegen mij dat het maar een grapje was of ik bij de NVU wou horen en dat hij geen neonazi is en dat hij alleen die kleding mooi vond, wat hem trouwens voor geen meter stond. Toen hadden ze hem echt bedreigd, maar nikz gedaan. Zo redelijk waren ze ook wel weer. Toen het feest was afgelopen stonden er buiten opeens een stuk of 10 nazi's buiten ons op te wachten. Je weet wel: Met de rechterhand de lucht in en roepen k*nkerjoden, kom nu dan met je bek! Ik meteen die jood van me werk gebeld en die was er een paar minuten later met 20 andere vrienden van 'm. Toen had een van die nazi's iets gezegd wat hij beter niet had kunnen zeggen: Stelletje k*nkerjoden! Die nazi's helemaal in mekaar getrapt! Ik had absoluut geen medelijden! Zelfs nog een paar trappen uitgedeeld. Dat terwijl ik niet eens van vechten hou. Zeker niet als je in de meerderheid bent! Dit zijn echt van die k*tblanken die het voor ons en de buitenlanders verzieken! Dit zijn die gasten die eigenlijk een k*treputatie moeten hebben en niet negers! Marokkanen is weer een verhaaltje apart en heb geen zin om nu nog meer over te schrijven. Jullie kennen het verhaal 'marokkanen' wel. Er zijn trouwens 2 goeie die ik ken en 1tje zit bij mij in de klas en die andere ga ik al mee om vanaf de peuterspeelzaal. Er zijn dus uitzonderingen!

Greetz and respect all kinds os rasses, unless they don't respect you!
Till next time, take care of yourself AND EACHOTHER!
 
idd, wat bijv. de KKK doet keur ik ook absoluut niet goed en betreur ik ten zeerste

Je hebt helemaal gelijk met dat de slechte het voor de goede verpesten, ik neem nou ff een simpel voorbeeld waar we met ze alle op het forum onderlijden, namelijk dat een sukkeltje van 14 jaar op zijn gejatte scooter die te hard rijd, geen toeter heeft, de remmen kapot zijn,de verlichting defect is, te veel herrie maakt en zonder helm rijd dwars door de stad en daarbij alle regels aan ze laars lapt het verpest voor ons, wij die vooral op lange rechte stukken welis waar vet hard en met veel mooi geluid blazen, maar wij hebben wel fatsoenlijke remmen, een helm etc.....
die gasten verpesten het voor ons, zeker weten, als iedereen gewoon een beetje normaal reed in de stad enzo zou de plisie ook niet zo moeilijk doen
maar ok, ik dwaal af

ik denk dat we gewoon het best kunnen zeggen dat er veelste veel verkeerde mensen op deze aardbol rond lopen, nou wil ik niet zeggen dat ik alles goed doe ofzo hoor...
 
Ik ban trouwens vandaag ook bijna in mekaar getrapt door een blanke! Hij was op allerlei mensen aan het schelden en toen zei ik dat hij moest oprotten uit de winkel. Hij ging een beetje mopperend weg en ik ging naar de informatiebalie (sigaretten enzo)(ik werk in de Albert Heijn) en een paar minuten later kwam hij terug, helemaal agressief en schreeuwt tegen mij: Ik ben terug en ga je nu zo hard op je bek slaan! Hij gooit zichzelf over de toonbank heen en geeft mij een harde beuk op me oog!
frown.gif
Helemaal blauw! Wel veel aandacht van lekkere wijven trouwens, maar dat terzijde. Collega die les geeft in Pencak Silat komt aanrennen en geeft ook een harde beuk op ze smoel! Ik nog effe stiekem een trap tegen ze kop geven! Ja, ik ben een sneakie bastard, ik weet het! Die gast ging toen echt plat! Kwam de politie en had die gast opgepakt, hehe
smile.gif
Heb een klacht tegen die gast ingediend en wordt veroordeeld wegens mishandeling van winkelpersoneel. Ligt een hogere straf op dan op gewone mishandeling. Niet dat gewone mishandeling normaal is ofzo, maar ik dwaal een beetje af.
Ik 1,5 uur op politie bureau gezeten, krijg ik mijn werkuren vergoed. Als het meezit kan ik nog smartegeld eisen ook! En hij heb al bijna niets, want hij zit aan de drugs en/of drank. UITBUITÛH!!!!!!
smile.gif


*sneakie bastard mode*
 
Als zij respect voor mij tonen heb ik respect voor hun! Simpelzat! Nu hoeven zen iet naar mij te komen van: oh wat ben jij machtig ofzo, maar me gewoon normaal behandelen, niet aankijken van: als je even groot als mij was geweest had ik je kapot geslagen, maar gewoon normaal, en in de winkel desnoods groeten.

SvR
 
Back
Top