Ha die coole gasten,
Ja ik vindt het ook niet meer gezond hiero. IK heb alleen nog maar slechte ervaringen met buitenlanders. Daarom heb ik er de pest aan. Ja, maar er zijn ook goeie! Oke, die hangen we apart.
-mijn vriendin is op klaarlichte dag aangerand door zo'n nixnut. Die gasten doen echt helemaal geen ene flikker. Moet je maar eens op letten welke Turk/Marokkaan er iets draagt in de stad. Al is het maar een koffer ofzo. Die gasten doen gewoon nix als rondjes lopen en kijken waar ze bende kunnen trappen.
-Fietsen van mijn broer gestolen. Gewoon met drie kettingen erom! Twee kettingen door geknipt en toen het niet lukte bij de derde maar even zijn fiets in elkaar getrapt.
-Mijn broer aangereden, die frikandel rijdt gewoon door!
-Vriend van mij in elkaar geslagen, alleen omdat we met de fiets op de stoep stonden. Die gast was al een jaar of 24 ofzow.
-Op de markt, waar ik werk, altijd voordringen en grote bek.
-Als je ze iets te lang aankijkt gelijk agressief doen.
-Altijd met een groep, en elkaar opbellen met vechten, altijd Turks praten, altijd verkeerd parkeren, van die Turkse tering muziek met luidspreker op het dak van de moskee, het is van de zotte!
- ventjes van 8 jaar staan volop naar je te kwaaieren.
-Een keer gerold in de winkel.
-En nog veel meer.
Ik wil niet eens in zo'n kutleier zijn bek schijten. Van mij mag hier ook iets van Vlaams Blok komen, wedden dat ik erop stem.
~Elke werkende Nederlander heeft 3 van die apen op zijn rug! Het moet afgelopen zijn...