Kwaad !

Gerard

Well-Known Member
Nu ben ik echt KWAAD !!!
Een maat van ging ff rustig rijden in het donker en toen klets !! werd hij van z'n scooter afgeslagen en zijn ze er met zijn scoot vandoor gegaan en wat doet de Politie helemaal niks , ja ze zouden kijken de HOMO's en rij je ietsje te hard maken ze er wel snel werk van ! grrrrrrrr
 
Advertisement - register to remove this

ik heb 5 maten die zijn ook buitenlanders.
laatst had ik ruzie met een zwarte die zat bij mij op school en die zat sigarette peuken op mijn buddy uittedrukken 3 gaten in mijn buddy. en ik loop er heen en ik zei wat mot dat en ik scheur hem van mijn scooter af en gaf hem een blauw oog en een bloed neus.

bij ons op school is een scoot gejat door een turk. die scoot stond naast mijn scoot.
ze hadden eerst mijn scooter willen stelen maar het slot van mijn scoot kregen ze niet kapot, maar ik moest wel een nieuw slot kopen.

vroeger toen ik nog 15 was was elke buitenlander aardig tegen mij en ik tegen hun en nu ben ik 17 en nu ken ik nog maar 5 buitenlanders die aardig doen tegen mij.
 
ze zijn gewoon te vrij
marokko: een maroc steelt iets, wordt gepakt en degene kan voor de rest van ze leven door met 1 hand.
Nederland: een marc steelt iets, wordt gepakt (meestal niet) krijgt een waarschuwing en loopt 5min buiten weer een scooter te stelen, zo gaat dat gewoon!
 
Er zit ook een groot cultuur-verschil tussen Nederland en die landen.

Als je als Marrokaans jongetje in je land 5 straten verderop iets flikt, klap je daar gewoon een mep van die mensen.

Hier in NL gaan ze ervanuit dat de ouders van die toekomstige criminele probleemgroep hun wel stuurt.

Dit gebeurt dus gewoon niet, omdat deze mensen nog zitten nog te dromen over hun land & cultuur. Ze sturen hun kinderen de straat op om kennis te maken met hun toekomstige leefomgeving, en sturen ze verder niet. Hier komen problemen door.

Verder zijn een hoop Nederlanders zo hypocriet dat als ze een Nederlandse jongen bijvoorbeeld een fiets zien jatten, ze meteen ingrijpen. Bij een Marrokkaan doen ze dit NIET!!! Ze denken op een gegeven moment dat ze god zijn, ze worden niet gepakt.

Worden ze een keer wel gepakt, baseren ze het op rascisme.

Vaak heb ik het idee, dat hun eerste zin is, die ze in het Nederlands "Jij vieze rascist" is.

Greetz.
 
Rody en Sjoerdyo: In Ede is het echt wel errug! Ik was er een keer naar een aantal vrienden toe, op de dag van Nederland-Tsjechië. Diezelfde middag had Turkije ook gespeeld en verloren van Italië. Wij waren toevallig in die straat bij de Total bij het station Ede-Wageningen en toen kwam er ineens een groep agressieve turken aanlopen en ze waren echt pissig, omdat ze hadden verloren. Wij liepen gewoon onschuldig over straat dus met z'n 4-en en hun met z'n 20-en ofzo. Meteen werden we uitgescholden voor k*tblanken en stelletje racisten. Ook nog een paar klappen gehad, maar er kwam toevallig politie langsrijden. Voor de eerste keer dat ik blij was om politie te zien. Al die turken rennen voor hun leven natuurlijk, maar werden niet gepakt, omdat die smeris ons eerst wou helpen naar het ziekenhuis, maar wij schreeuwen dat ze eerst die gasten moesten pakken, maar die wouten vonden het heel erg belangrijk dat m'n blauwe oog behandeld werd in het ziekenhuis, terwijl er nog meer van dat schorem rondliep. Ik heb heus wel eens eerder een blauw oog gehad zei ik en zei ook dat ze nog achter die gasten aanmoesten, maar ze zeiden dat het al te laat was. Wij waren echt pissig
mad.gif
toen en waren maar scheldend weggelopen. Wilden ze ons nog een boete geven voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Toen waren we maar weggelopen zonder verder iets te zeggen.
Echt triest die wouten in Ede!
frown.gif
 
Nou niet alleen de wouten zijn triest hoor!
Maar ik probeer aan iedereen duidelijk te maken hoe erg het is hier in Ede maar niemand wil het geloven. Ach het valt allemaal wel mee zeggen ze dan.
Maar ik ben blij dat een "derde" dit een keer bevestigd.
 
Er wordt zelfs beweerd dat er in Ede procentueel de meeste allochtonerotzooi rondloopt.
Gelukkig zittwen ze allemaal in een bep. deel van Veldhuizen, dus 1 bommetje is genoeg, das dus niet zo duur.
Want die krengen kosten al zo veel, ik wil ook nog kunnen opvoeren!

DAATUM¡¡¡¡¡¡!!!!!!

Dat wou ik effe kwijt daar bij die molen, die mooie molen, tutpututputput (*Hans Teeuwen)
 
een vriend van mij is van zijn runner geslagen door 3 marokanen op 1 MOTORRUNNER ze sloegen hem eraf met 80km per uur , 7 dagen ziekenhuis een trauma maar gelukkig all risk verzekerd. Kankerleijers
 
Ahum...

Remcow,

Ja, ik voel me meer bedreigd door buitenlandse jongeren ja!!

- taalgebruik (allesbehalve Nederlands)
- opmerkingen over vriendin
- schelden op alles wat ze tegenkomen
- altijd gezeik over trots en cultuur

En, ja ze zijn echt niet allemaal slecht, ik kom alleen in Weert altijd de verkeerde tegen. Nederlands eikels bestaan ook zeker wel!!!

No offence & Greetz.
 
Ha die coole gasten,

Ja ik vindt het ook niet meer gezond hiero. IK heb alleen nog maar slechte ervaringen met buitenlanders. Daarom heb ik er de pest aan. Ja, maar er zijn ook goeie! Oke, die hangen we apart.
-mijn vriendin is op klaarlichte dag aangerand door zo'n nixnut. Die gasten doen echt helemaal geen ene flikker. Moet je maar eens op letten welke Turk/Marokkaan er iets draagt in de stad. Al is het maar een koffer ofzo. Die gasten doen gewoon nix als rondjes lopen en kijken waar ze bende kunnen trappen.
-Fietsen van mijn broer gestolen. Gewoon met drie kettingen erom! Twee kettingen door geknipt en toen het niet lukte bij de derde maar even zijn fiets in elkaar getrapt.
-Mijn broer aangereden, die frikandel rijdt gewoon door!
-Vriend van mij in elkaar geslagen, alleen omdat we met de fiets op de stoep stonden. Die gast was al een jaar of 24 ofzow.
-Op de markt, waar ik werk, altijd voordringen en grote bek.
-Als je ze iets te lang aankijkt gelijk agressief doen.
-Altijd met een groep, en elkaar opbellen met vechten, altijd Turks praten, altijd verkeerd parkeren, van die Turkse tering muziek met luidspreker op het dak van de moskee, het is van de zotte!
- ventjes van 8 jaar staan volop naar je te kwaaieren.
-Een keer gerold in de winkel.
-En nog veel meer.

Ik wil niet eens in zo'n kutleier zijn bek schijten. Van mij mag hier ook iets van Vlaams Blok komen, wedden dat ik erop stem.
~Elke werkende Nederlander heeft 3 van die apen op zijn rug! Het moet afgelopen zijn...
 
marokkanen en vooral antillianen heb ik de meeste problemen mee. Als je met eentje ruzie hebt, dan word je de volgende dag door een andere van 20 jaar oud van je scoot afgeslagen.
Als er eentje is die JOU uitdaagt en hij heeft je kwaad staan er INEENS nog eens 6 achter hem (huh.. waarom alleen maar jongens en nooit vrouwelijke buitenlanders?!)
Uiteraard niet allemaal, maar vaak genoeg zijn zij het die de rotzooi trappen en mensen het ziekenhuis in slaan, uit verveling fietsen(die van m'n broertje) in het water gooien...IK KAN DAAR ECHT PISSED VAN WORDEN
 
ja, ik woon in almere, ik zeg niet waar want anders ben ik me leven niet meer zeker.

1 ik ben door 3 jungle mannen OP KLAARLICHTE DAG van me scooter getrapt
2 Een goede vriend van me is helemaal inelkaar getrapt (echt heel erg, zelfs een gebroken been!) om zijn telefoon
3 een vriend van me is inelkaar geslagen door 5 negers in de trein, ook om ze telefoon en ze jas en schoenen
4 Ze lopen ALTIJD de trein te mollen en rijden altijd LETTERLIJK EN FIGUURLIJK zwart
5 bij me overbuur jongen is zijn scooter uit de schuur gejat
6 bij een andere idem
7 ik kijk er een keer eentje aan en wordt meteen bedreigd
8 ik heb 1 keer een neger betrapt op het stelen van een nrx midden in de stad, ik heb niet in gegrepen, ik had geen zin om me leven te wagen voor zo'n stomme kut uitlaat
9 bijna alle negers die in almere rondrijden op scooters zijn gestolen
10 Als ik met me scooter rondrij voel ik me vreselijk bedreigt, ik ben niet de enige...
11 moet ik nog even doorgaan??????
 
tIM: Jij dacht dat jij je bedreigd voelt als je rondtrijdt? Wat dacht je van mij dan? Dag en nacht rijden van die kokosnotenplukkers rond op scooters en als ze een scooter zien met een blank iemand erop rijden ze er achteraan en ze hebben scooters die 120 echte km/h haalt en dan schoppen ze je er vanaf. Dit doen ze alleen bij banken! Zegt een neger van me werk ook. Ze wisselen mekaar gewoon af met het stelen. Eerst de dagdienst (12.00 t/m 00.00) en dan de nachtdienst (00.00 t/m 12.00). Misschien doen ze het ook wel met 3 'teams' voor kortere werkuren. Laatst werd ik aangehouden door een motorwout, vroeg om cert en papieren. Was een neger. Vroeg aan me hoe hard ie kan. Ik zeg 77km/h. Hij zegt: is niet hard genoeg voor deze buurt. Ik lachen!
smile.gif
Zei die gast nog tegen me dat 75% van de scooters bij mij in de buurt gestolen is en hij zegt ook tegen mij dat het alleen maar zwarten zijn die scooters bij mij in de buurt stelen, terwijl die motorwout zelf zwart is. Ik zei tegen die wout met een grote grijns op me porum dat ie daarin gelijk had. Zo zie je maar dat er ook nog een PAAR goeie wouten zijn.
 
Oh dus je meent het niet; nou ik wel en hier staat wel de waarheid.
Maar je hebt wel gelijk die gasten schelden iedereen verrot en hun kan toch niks gemaakt worden en als wij iets zeggen dan is het gelijk discriminatie.
Jongen bij mij uit de klas woont in Veenendaal had op 5 mei daar iemand met een mes vlak naast zijn hart gestoken was bijna dood geweest die gast, en wat denk je die gozer heeft 2 maanden in voorarest gezeten en daarna en nog steeds loopt hij weer vrolijk rond op school en heel trots ja ze hebben geen bewijs genoeg dus ze kunnen me niks maken. Roept die nog een keer tegen mij ja lach maar, maar de school is van jullie en de straten zijn van ons als je niet oppast heb je ook een mes tussen je ribben.
Rot op man met die @#$%^ gasten ze zijn hier de gast en iedereen is bang voor ze zelfs de politie, omdat er als er een ruzie ontstaat tussen 2 nederlanders het de volgende dag weer goed is en er geen gevolg is maar heeft een nederlander met een Allochtoon ruzie deelt een paar klappen uit de Nederlander wint op dat moment maar de volgende dag staan de allochtonen wel de nederlander op te wachten met een groepje van 10 man ofzo.
Ze hebben hier ook wel eens een keer een jongen met fietskettingen het ziekenhuis in geslagen en waarom omdat een keer een klein ventje een grote bek gaf, dus die nederlander een grote bek terug en wat krijg je ervan. Precies alleen maar Nederlanders die een hekel krijgen aan die gasten en terrecht ze maken het er toch zelf naar.
 
ik keek laatst Catherine, je kent r wel. Het was een aflevering over murken en criminaliteit enzo. Zit er zo'n marok op een stoel en zegt: ik vraa me nou af waarom ik nou gediscrimineerd word'. Nou vraag je het jezelf nog eens af als je op je Zip een ruitje intikt of een scoot jat, dan kom je er wel achter. ik hoop dat ze door hebben dat ze volledig uitgekakt worden door de HELE maatschappij!! Als ze dit soort capriolen uit halen in hun eigen land zijn allang hun handjes afgehakt. DENK DAAR MAAR EENS OVER NA!!zo dat moest er even uit......
 
Back
Top