Kwaad !

Gerard

Well-Known Member
Nu ben ik echt KWAAD !!!
Een maat van ging ff rustig rijden in het donker en toen klets !! werd hij van z'n scooter afgeslagen en zijn ze er met zijn scoot vandoor gegaan en wat doet de Politie helemaal niks , ja ze zouden kijken de HOMO's en rij je ietsje te hard maken ze er wel snel werk van ! grrrrrrrr
 
Advertisement - register to remove this

Oh dat ken ik ja, bij ons in Ede slaan ze je van de scooter af met clownsmaskers, dat zijn van die vieze stinkzwart* ze hebben een maat vna mij is op zijn arm gesalgen met een knuppel, maar hij reed gewoon door. Gelukkig.

Hetm oet otch neit gekker worden met die megolen!

SvR
 
k*nker gasten wij moeten er voor sparen en zij schoppen ons er af omdat ze geen geld hebben .ik moet niet zo'n gast tegen komen en die trapt mij of mijn maat er af dan schop ik hem gelijk lam en stuur hem retour naar zijn eigen land in een kartonen doos.
 
Ik heb het ook meegemaakt, kanker apen
dood! allemaal dood moeten ze
en de politie doet inderdaad geen ene kut flikker, gewoon opvoeren die hap en overal door heen raggen!
Op voeren is gewoon een MUST!
 
Ja, opvoeren is een must. Ik heb 4 scooters ingereden, en vooral op m'n laatste (MC2), voel ik me gewoon bedreigd met 40-45 origineel. Als iemand echt wil, houden ze je gewoon bij. Dit is geen prettige gedachte. Toen ik aan het inrijden was, reed er een wielrenner kilometers lang in m'n slipstream, op zich niet bedreigend maar toch! Verder maak je met je originele geluid en snelheid geen indruk op die zwarte wegversperrers. Bij mij denken ze wel 2x na, voordat ze op de weg gaan staan.

Greetz & dood aan (bijna) alle zwarten!!!
 
Ik ben net een buitenlander in me eigen buurt. Jullie kennen de Bijlmer vast wel? Al1 maar zwarten. Niet dat ze allemaal slecht zijn ofzo, maar je merkt duidelijk dat ze aanwezig zijn en als je op je scoot rijdt komt dat vaak wel bedreigend over.
frown.gif
 
Ja precies daar wordt je pas echt kwaad om.
Hebben ze bij mij ook geprobeerd maar gelukkig rijd ik nog vrolijk rond op mijn scoot. Was om half een 's nachts had gewerkt en reed op mijn scooter naar huis met een maat achterop. Mijn scoot was nog koud dus ik reed nog rustig aan, komt er in een keer zo'n k*nker mongool uit de bosjes rennen met een masker en een knuppel. Dus ik rijd recht op hem af en probeer hem nog te slaan maar hij sprong weg en raakte mij op mijn arm met die knuppel. En kom je later op school spreek je iemand waarvan een vriend van z'n scooter is geslagen; reed rustig op zijn scooter, ook 's avonds wordt er in een keer een fiets voor hem op de weg gegooid dus hij pleurt op gaat op zijn plaat en ziet 2 gasten wegrijden met zijn scooter.
Zijn we later nog een keer met een paar scooters door ede wezen rijden 's nachts uiteraard om die gasten op te zoeken en echt helemaal af te maken maar dan zie ze weer niet die hufters. En weet bijna zeker dat het van die K*nk*r Allochtonen zijn. Het merendeel in Ede is toch allochtoon dus 60% kans dat zij het waren, maar ik moet ze niet nog een keer tegen komen hoor.
 
Ik heb nog nooit een blanke gezien die scooterz steelt. Niet om buitenlanders af te kraken ofzo.
Komt zeker ook doordat ik in de buurt woon van een 'achterstandsbuurt.'
Mijn scooter is trouwens ook een keer gestolen geweest. Gelukkig teruggevonden door de pliesie door Datatag. Hadden ze echt K*T overgespoten. Allemaal druipers enzo.
Was ook gestolen door een buitenlander.
Valt al1 op dat het al1 maar door buitenlanders gestolen wordt.
 
ik zou dus echt niet in de bijlmer DURVEN wonen, ik heb er vroeger ook gewoont, 16 jaar geleden ofzo, maar wij zijn net op tijd weggegaan want het is nu een enorme kanker bende daarzo

ff een atoombommetje erop....
 
He guys,
ik ben erg blij met dit forum, heb er namelijk al veel van geleerd (afstellen, opvoeren) maar dan kom ik zo'n topic tegen...
ben dus zelf ook *zwart* (en half nederlands) en dit niveau valt mij zeer tegen.. Ik hoop nog veel te leren van jullie adviezen en goede raad!
(en ook nog zeggen dat het lijkt alsof alleen buitenlanders scooters pikkken is helemaal laag)
mzzl, Tha Bomb
 
ohh in rotterdam hoef je ook niet veilig te voelen overal waar je rijd zie je alle buitenlanders niet dat ze allemaal slecht zijn maar je heb ze er wel bij een vriend wil ze fire fox verkopen rijd naar een vriend toe en ja hoor twee negers trekken hem er gewoon van af en pakken die scoot en rijden weg en de joden die doen niks
 
Ja Tha Bomb, je hebt gelijk, het is triest dat we zo over hen moeten praten. Maar ik doe dat niet voor de lol ofzo, ff lekker stoer het racistje uithangen ofzo.

Racisme= iemand beoordelen op vooroordelen

Als ik ruzie krijg met buitenlandse mensen en niet met blanke mensen.
Als ik me bedreigd voel door hen, en niet door blanke jongens.
Als zij overdreven interesse voor mijn scoot hebben (nee, dit denk in me niet in).
Als een buitenlands jongetje van 12 naar mij spuugt, terwijl een nederlands jongetje van 12 mij nog niet aan durft te kijken.

Dit heeft niet met vooroordelen te maken, dit zijn (te) harde feiten.

Kijk naar scholing, naar de werkgelegenheidskansen!! Face it: we zitten hier met een probleemgroep, dit valt niet te ontkennen.

Verder verpesten de slechte het voor de goeie, dit is zo.

DENK JE NOU ECHT DAT IK DIT LEUK VINDT, DAT IK DIT VOOR MIJN LOL SCHRIJF, dit ik ooit opeens dacht: ik vindt turken dom.

Nee sorry, mijn visie is echt ergens op gebaseerd. Maar ik vindt het interessant om hier eens wat dieper op in te gaan, want ik ben geen domme rascist. Kun je hier misschien een (serieuze) reactie op geven, want er komt inderdaad nog weleens wat rasciscme voor op dit forum, niet altijd terecht.

No offence & Greetz.



[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 15 October 2000).]
 
Tha Bomb: Bart Nrg Mc2 heb wel gelijk over dat de slechte het altijd voor de goeie verpesten, maar ik voel me nou eenmaal sneller bedreigd door bijvoorbeeld een groep negers dan een groep blanke mensen. Ik zeg dus niet dat alle buitenlanders slecht zijn ofzo, want vorig jaar was ik in de klas de enigste blanke en die buitenlanders waren allemaal best wel relax tegen me. Zoals
Bart Nrg Mc2 al zei: Het zijn de slechte die het voor de goeie verpesten.
Ik heb toevallig zelf nooit aanvaringen met blanke mensen gehad, maar wel met buitenlanders. Niet zo weinig ook. Niet dat ik ze allemaal haat ofzo.

Bart Nrg Mc2: Het is niet helemaal waar wat je zegt over dat buitenlanders over het algemeen slechte scholing en werk hebben, want ik ken er meer dan genoeg die het verder geschopt hebben dan dat ik waarschijnlijk zal bereiken.

tIM: Ik woon niet in de Bijlmer, maar vlak erbuiten. In het nettere gedeelte. Daar is het wel relaxer om effe te blazen met je scoot!
 
Daanje_70MHR: Nee sorry die Eddie ken ik niet
ik weet niet hoe zijn speedfight eruit ziet maar misschien ken ik zijn scooter wel.


En die allochtonen verzieken het echt voor de hele maatschappij. Het is echt een serieus probleem aan het worden met die gasten, ik wordt er doodziek van!
Er zullen vast wel goede gasten zijn maar die liggen volgens mij onder de grond.
En de regering laat die gasten maar binnen; en er worden steeds meer moorden gepleegd, overvallen gedaan en diefstallen.
De grootste bedreiging voor de maatschappij is de ISLAM.
 
Ja tuurlijk verpesten de goeien het altijd voor de slechte (ik merk daar het meeste van, sommige mensen hebben standaard al een hekel aan me terwijl ze me niet eens kennen) maar er zullen altijd meningsverschillen zijn Bart en daar zul je mij ook niet over horen, maar de manier waarop vindt ik niet gepast. maar ik ben blij om te zien dat jullie serieus reageren op mijn reply.
(behalve Rody dan)

[This message has been edited by Tha Bomb (edited 15 October 2000).]
 
Ik ben het echt 100% met Bart eens. Het is gewoon zo dat het meerendeel van dat volk niet normaal kan doen, hier in Ede wordt een winkelcentrum gewoon belaagd door die *****.
Het zijn mannetjes van 14 15 16 en sommige 17 ofzo. Ze gooien ruiten in, ze hebben mijn ex-bedrijfsleider knock-out geschopt...

Dat is toch neit normaal? En als je d8 dat dit het ergste waS? Echt niet! Er zijn veel meer van dat soort akties. Die gasten denken gewoon alles te kunnen maken, en JA dat kunnen ze ook! De politie kan nix doen en wil nix doen!
Ze zxouden die (werk)strafkampen weer moeten oprichten, en ze daar dan een jaar lang moeten her-opvoeden! Wat die ouders niet hebben gedaan doen dan mensen met een zweep wel! Maar nee, dat is al weer afgeschaft!

Er zijn zeer zeker goede bij, die gewoon wat willen presteren, maar meerendeel is gewoon crimineel! En pas stond er ook ergens in de krant dat bijna 50% van de mannen van marokaanse afkomst werkloos is. (35-45 jaar ofzo)

SvR
 
Sorry Tha Bomb dat ik me zo laat gaan maar ik wordt zo ontzettend kwaad op die gasten het zijn mijn vrienden niet en zullen het ook nooit worden. Altijd als er over wordt begonnen dan gooi ik echt alles naar buiten over die gasten, en misschien zullen er wel goede zijn maar ik ken ze niet.
Wat we hier in Ede wel niet mee maken zeg met die gasten. En dat bezorgen de slechten de goede gasten die wel wat willen presteren een hele slechte naam.
 
Sorry Tha Bomb dat ik me zo laat gaan maar ik wordt zo ontzettend kwaad op die gasten het zijn mijn vrienden niet en zullen het ook nooit worden. Altijd als er over wordt begonnen dan gooi ik echt alles naar buiten over die gasten, en misschien zullen er wel goede zijn maar ik ken ze niet.
Wat we hier in Ede wel niet mee maken zeg met die gasten. En dan bezorgen de slechten de goede gasten die wel wat willen presteren een hele slechte naam.
 
Back
Top