Kwaad !

Gerard

Well-Known Member
Nu ben ik echt KWAAD !!!
Een maat van ging ff rustig rijden in het donker en toen klets !! werd hij van z'n scooter afgeslagen en zijn ze er met zijn scoot vandoor gegaan en wat doet de Politie helemaal niks , ja ze zouden kijken de HOMO's en rij je ietsje te hard maken ze er wel snel werk van ! grrrrrrrr
 
Advertisement - register to remove this

jesus man die zwarten moeten niet zo zeuren man. alsof die lui zo vriendelijk zijn. hier in hoogeveen lopen ze beetje iedereen gek te maken en uit te schelden maar als je hun teringzwarte noemt DAN is het opeens discriminatie. ik heb geen hekel aan zwarte maar ik bedoel die vieze vuile relschoppers moet je gewoon eruit kicken.

ps OC apen zoiezo terug
 
rush: OC apen?
confused.gif
 
vanmorgen in de trein, er komen een paar negertjes binne:

Ey man, die sma was dik lekkah hoor!
nee man dewd, zag je die ass????
ey man, paas me ff jonkoe?
nee man swa, ga zelf kopuh ofzo hoor
ey, zomaar doe je zo? wat heb ik je misdaan bro?
ey ma, chill liever een beetje ik ben scafa man
tsss, houd ja bak ok

ik lig altijd in een deuk om die swa's lache hoor!
 
Enrico: Nee, ik heb er wel een paar vrienden wonen. Kom ik wel eens bij langs. Ik woon zelf in een soort van 'natuur reservaat' als je snapt wat ik bedoel. In een buitenwijk van Amsterdam, genaamd 'de Bijlmer'. Ik woon gelukkig in het nettere gedeelte waar nog wel wat blanken wonen.
 
Klopt, en zo rascistisch zijn we toch ook weer niet; gisteren gehoord.

De nieuwe Miss Nederland die ons gaat vertegenwoordigen in Amerika is..... een buitenlandse.

Veel gekker moeten ze het niet maken, hoor!!!!!!

Greetz.
 
Sorry diep Triest, ik woon in Rotterdam zat Negers, Zat Turken Zat Marokanen, en zat antillianen. Maar ook zat Nederlanders. Scooters worden vaak gestolen ja, Maar het zal wel aan mij liggen, maar altijd wanneer een scooter wordt gestolen is het een buitenlander toch ? Not !!!!!!!! ik ken meer Nederlanders die scooters jatten dan turken, maar weetje waarom je daar nix over hoord, omdat zij houden zeg maar een zogenaamd Low-profile. wat ik daar dus mee wil zeggen, als ze er 1 jatten doen ze dat niet op brute wijze, nee ze komen met gasbranders en dan is je ketting die bestand is tegen betonscharen ineens zo door, niemand die iets heeft gezien dus weet je ook niet wie het heeft gestolen. maar die gasten zijn niet zo dom, nee natuurlijk niet, ze verkopen die scooters aan die allochtonen (laten die gekken er maar op rijden toch ?), voor "5barkie" (500 gulden dus) en ja ze lenen gewoon het busje van hun ouders en daar gaan al die scooters in, hebben ze 1-maal genoeg geld kopen ze een eerlijke, maar die wordt dan gejat door een allochtoon (lekker voor hem o haar (hahah vrouwelijke scooter dief),) En ja vind je het gek dat je scooter dan weer boven waterkomt in zo'n "buurt". Ik ben een Neger ja en ik ben er trots op ja, en wat is nou jullie probleem, ik heb het al eerder gezegt (en kom nou niet van zie je nou hij zegt meteen we zijn racisten)Als het merendeel (wacht ff oke het merendeel zijn inderdaad allochtonen die die dingen stelen dat geef ik toe, maar vraag maar is een x de exacte cijfers niet dat ze je die gaan geven, maar als je een beetje handig bent krijg je ze wel, de verhouding allochtoon/autochtoon zal je lelijk tegenvallen zoveel meer zijn het er niet, ik zal trouwens ff kijken of ik nog iets kan vinden) maar goed ik dwaal weer af waar was ik ...... Ow ja Als het merendeel (wat ook in de publiciteit komt) nou nederlandse jongeren waren, zouden jullie toch ook niet meteen zeggen, alle nederlanders oprotten (of zoiets) ? En nog iets Oke het merendeel van de allochtonen, is minder welvarend dan een gemiddelde hollands gezin. (ik mag dan gelukkig zijn dat ik het totaal niet verkeerd heb, en dat ik ook nog eens de nodige hersenen heb mee gekregen, maar weer dwaal ik af) vind je zelf niet dat als je dit allemaal leest dat het een beetje een 1 zijdig verhaal is ? nee inderdaad de meeste allochtonen beschikken niet over internet, om HUN ervaringen met je te kunnen delen, dus nu hoor je alleen maar van nederlandse jongeren. die buitenlanders dit, die buitenlanders dat. Ja oke dan zou ik dat ook gaan denken ja als ik dat als maar hoor, Maar wat nou met al die nederlandse jongeren die het prachtig kunnen vinden met buitenlanders... ? die hoor je nu niet nee (eenzijdig of niet?) ...wat nou al die buitenlanders die beroofd zijn door Nederlanders nee die hoor je niet nee (eenzijdig of niet?) .... denk nou eens een x na voordat je wat zegt

Ja oke, natuurlijk zit er een kern van waarheid in jullie verhaal, maar ik vind je moet het van meerder kanten bekijken.

en ik weet niet wie het was die sprak over dat zijn de feiten... Maar een feit is controleerbaar, kan jij me dat aantonen aan de hand van een officieel papiertje dat dat ook zo is ?

ik zeg niet dat jou verhalen niet zijn gebeurt, in tegen deel ik geloof je graag (ik heb wel leukere verhalen gehoord waar ik gewoon om moet lachen omdat ik het gewoon puur een zielige en wanhopige actie vind)

en waarschijnlijk heb je meer verhalen gehoord van vrienden en kennissen, maar ik neem aan dat het merendeel ook nederlands is (eenzijdig ? hoezo ?)

mijn vrienden kring is over het algemeen zwart ja, zal ik eens met verhalen komen, die je nog kan controleren ook, (moet je wel ff voor langs het politie bureau)

Hmmmm.... bekijk ik het dan eenzijdig ?

Hmmm denk het niet
ken zat nederlandse jongeren (waarvan ik er zo 20 bij naam ken noemen die scooters "rippen" ) vooral bij mij op mijn oude school, daar zitten bijna alleen maar nederlanders, heel gezellig, en ik ging altijd tegen ze in met discussies (soms niet eens omdat ik het oneens met ze was, maar gewoon om ze te stangen en ze bewust te maken dat je dingen altijd van 2 kanten moet bekijken)

Maar waar wil ik naar toe met mijn in middels veels te lange verhaal ? Euhhhhhh goede vraag.... ik weet niet maar toen ik dit alles las, vond ik het een beetje eentonig worden, dus Hier is mijn MENING

Allochtonen rippen scooters
Autochtonen rippen scooters
(allochtonen in de meerderheid)

BOEIEND allemaal tering lijers

Ik word gerippt door een Neger
Owwww fuck, nu ga ik het merendeel maar haten (Nee natuurlijk niet)Ow alle negers stelen scooters ("ja maar er zitten ook goede tussen" donder toch op met die uitspraak, het eerste wat je denkt de volgende x wanneer je er weer een ziet is, Owww pass op hij kan me rippen, en niet Owww Gezellig dit is een goede neger)

een nederlander wordt gerippt door een nederlander
Owwwww fuck, nu ga ik het merendeel maar haten (nee tuurlijk niet)("ja maar er zitten ook goede tussen" donder toch op met die uitspraak, het eerste wat je denkt de volgende x wanneer je er weer een ziet is, Owww pass op hij kan me beroven, en niet Owww Gezellig dit is een goede nederlander)

Een nederlander wordt gerippt door een allochtoon
Owwwww fuck, nu ga ik het merendeel maar haten (jaaaaahaaaaaa die allochtonen toch altijd)("ja maar er zitten ook goede tussen" donder toch op met die uitspraak)

kijk waar het mij omgaat is, als het je eigen soort was die je beroofd dan is het een teringlijer

als het een buitenlanders was, dan is het gelijk een teringbuitenlander .....

het is toch ook maar een mens net als jij en ik ? is ook gewoon een teringlijer in mijn ogen, maar goed zo denk ik er over weten jullie dat ook weer laterzzzzzz want het is laat en ik ga slapen

(en voor de gene die nog steeds zo slecht denken over die buitenlanders, Hahahah je krijgt ze voorlopig toch niet weg, dus leer er maar mee te leven, ik zal voor je duimen dat ze je scooter laten staan, ik weet hoe het is als je hem kwijt bent ... ik zal maar niet zeggen waar ik die van mij weer gevonden had *de volgende dag* in bedoel in wiens kelder... want dat zullen jullie natuurlijk wel niet geloven, aangezien mijn lange reactie toch wat partijdig lijkt maar goed)

Mensen het beste
en gewoon met een Flexe PIPA op zak WAKA, of BOEKEN bedoel ik
dan kan je die KILLS die je proberen te KLAREN, gewoon BOSSEN, in hun IDÈ's en dan heb je ook weer een paar scooter stelende BOELERS .. DEDE .. gemaakt, en dan weet je in iederegeval dat jij veilig met je TORIE,verder kan BOEKEN

Laterzzzz
One

Caravon, Keepin' it Real
 
Sow!!!!! je hebt toch best wel gelijk jah denk ik

toch heb ik een bloed hekel aan vele, sorry, kan ik niets aan doen, zal altijd zo blijven.
Let op, mijn standpunt: Die m/n/t komen massaal naar Nederland (stond gisteren nog in Metro) en het meerendeel doet gewoon niets anders al branie schoppen!
En, nederlanders doen het ook wel, maar die zetten geen pistool op je hoofd, die zijn -zoals je zelf al zegt- slim! Die gaan je niet op klaarlichte dag beroven en ze zijn nog slimmer, want ze verkopen de scooters aan zo'n domme marok oid, dat is toch slim, dan krijgen die gasten idd de schuld, maar dat is dan wel mooi hun eige schuld, zij kopen die scooters toch!
 
Aye Caravon, i get your point, je wilt dus zeggen dat omdat zij een minderheid zijn wij ze veel sneller over 1 kam scheren dan bij ons eigen "soort". NOu f*ck that! Kijk in Masterdam de bijlmer weet ik veel waar je woont, zla het wel een low budget zooi zijn, waar ook veel nederlnaders verkeerd zijn, maar hier in Ede, zijn alle blanke zo ongeveer straight, kijk ze zijn heus geen meiotjes, wij halen ook veel uit, maar stelen geen scooters, en we naiien niet iedereen, maar al die kankert*rken hier dus wel! Kijk zo zie ik het!

Ik zla je is wat vertellen: ik kijk nog verder dan jij! Jij zegt ik bekijk eht van 2 kanten, nou ik bekijk het vanuit de OGEN van 2 kanten:
Mijn eigen ogen zijn nu wel duidelijk gemaakt, maar wat zou ik doe nals ik 1 van die megolen was?
Ik zou het gewoon weg niet naar mijn zin hebben hier, eigen land is veel beter meer zon, geen regen, geen school, niet zo als hier iig. Kijk daar begint het haat al! Je wilt natuurlijk nix met die stinkkaaskoppen te maken hebben dus ga je om met al die zwarte buren, en richt je groepjes op en schop je alles kapot wat je niet aanstaat!
Maar, ik zou het ook niet leuk vinden om in de woestijnen van marok te moeten leven, ik zou ook teurg willen.
Alleen hier is het zo slecht nog niet, je hoeft niet te werken, je kan stelen zoveel je wilt...
Hmm ik dwaal wel errug veel af.
Wat ik wil zeggen is: uuh wat is het ook al weer.
Dat jij niet ver genoeg kijkt, jij blijft bij je eigen plaatsje, maar hier in Ede is het errug. En wedduh dat de cijfertjes mijn mening en van iedeereen hier bevestigen, waar ik ze kan vinden weet ik niet.

Btw: niggers zijn wel cool, ik ken er ook een paar, maar die maroks zijn echt kanker!

SvR
 
Opgestart door tIM:
DIE LAATSTE ZIN SLAAT NERGENS OP DEWD

Hoezo? MOtivatie graag?
NIggers die ik ken zijn relaxed, ze hebben neit zon attidude van ik ben zwart ik ben alles ne jij bent blank dus ik schop je in mekaar, al die maroks wel, als je die aan kijtk ben je de lul, ik ken hier in Ede 3 niggers echt goed, en die zijn wel relaxerend.
En hey toevallig die werken ook alle3.
Als ik ga/ging basketballen, en die deden mee, was altijd dikke lol, maar als er maroks kwamen, die staken het leifst je bal lek, en zon spalding is best duur.

SvR
 
jaja mensen.. hier in zaandam.. ik ken zat mensen die scooters straffen...evenveel nederlandser als marokkanen als negers...maarja... ik heb alleen hekel aan die marokkanen .. die komen zoals sjoerd zei echt met oz'n attitude aan van ik kom uit marokko fok niet met mij.....turken vallen meestal nog mee,(heel soms dan).. en al die negers?pff..doe doen niks... alleen als je echt ruzie met ze heb komen ze je achterna....heb veel negers al vrienden....MAAR GEEN enkele marokkaan,, gelukkig maar..
dus als de volgende keer zo'n domme marokkaan wel je scooter probeert te straffen, dan pitt je ze ass gruwlijk zo hard dat ie dede is..en zorg je ervoor dat jij snel loesoe bent anders komen ze matties je wel ff pitten..hehee,...
 
iedereen zegt altijd 'weer die kankerturken, maar het zijn in bijna alle gevallen marokkanen.

sjoerdo
jij zegt: negers zijn relax, marox zijn fokop

dat vind ik nergens op slaan, ze zijn allebei even erg dewd!
hoe kan jij nou zeggen dat nigz goed zijn als je er maar 3 echt goed kent???????
ik heb een hekel aan allebei
en er moet iets aan gedaan worden'
anders verhuis ik wel naar Urk ofzo
 
Negers hierro zijn wel Relax,die kanker mokro's(Morakanen)moeten opdonderen.hehe Schop ze allemaal naar de tiefus.Heb eral een paar gestompt/gekicked...


[This message has been edited by Prozhen (edited 18 October 2000).]
 
Back
Top