KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
@ enzo: :D die zitten er nog in, moet ff locktide op.

@nick: je blijft ook een dwaas !! en als nog hebben we gebelt :W

@extreem_malaguti: staaf word zwart denks, maar er moet toch een nieuwe komen.
 
ik zie nu eigenlijk pas dat je extreem lange blokbouten voor voetstepjes dienen? Dat is mishandeling Arthur;) ... ff een vierkante of ronde bus draaien die er mooi overheen kan, moertje erop of beetje draad erin tappen en klaar is je voetstepje:?

Klein ideetje:).
 
arthur, lekker van je remblokken indd. Ik ben die jongen wie op de grond zat by joost zn oude beta.
Verder erg nette street!!

mvg tim
 
zjaaakie said:
ik zie nu eigenlijk pas dat je extreem lange blokbouten voor voetstepjes dienen? Dat is mishandeling Arthur;) ... ff een vierkante of ronde bus draaien die er mooi overheen kan, moertje erop of beetje draad erin tappen en klaar is je voetstepje:?

Klein ideetje:).

Dat idee heb ik hem ook al een paar x voorgelegt :)

Maar elke x als ik met ideeen kom loop ik weer te zeuren ofzo ;)
 
mwah mischien bedoelt hij dat het een x tijd is voor nieuw cilindertje ofzo omdat deze al oldskool begint te worde:W , maargoed ding knalt nog stereds arthur:)

Mvg Joost

(djt beta)
 
tomos tuning said:
mwah mischien bedoelt hij dat het een x tijd is voor nieuw cilindertje ofzo omdat deze al oldskool begint te worde:W , maargoed ding knalt nog stereds arthur:)

Mvg Joost

(djt beta)

Oldskool is juist vet :W

Arthur, je streetmagic is echt te vet :) Wij gaan zeker nog eens meeten denks op rotterdam ofzo :P
 
me evo vertekend nog geen ouderdoms verschijnselen iig, en heeft me tot nu toe nog nog niet in de steek gelaten :D

ik hoop binnenkort te gaan banken, dan komen er weer updates over het motorische deel.
verder is er wel het een en anders motorisch gebeurt, maar dat hoeft verder geen toe lichting op het forum.

- ding was niet meer aan de praat te houden, massa was te zwak, keihin heeft het begeven dus net voor driewegen een nieuwe oko gekocht en erop gezet.... tsja, moet ik dan alles prijs geven ?

:* nuttige dingen worden altijd gemeld, zinloze niet.
 
EVO's zijn gewoon niet kapot te branden, die van mij ziet er ook nog als nieuw uit 8)

Verder is het gewoon een lijpe street art :*, ben benieuwd hoe je dat nou had geborgd met je achtervelg ;). zie het wel @ een meeting ;)

en wat heb je voor je zelf nog als "To-do" lijstje voordat die in jouw ogen "AF" is, ben wel benieuwd :)
 
- kroonplaat monteren

- tankjes af hebben en netjes monteren

- sexy achterveer, simpel maar gewoon netjes en niet zoals deze.

verder wat kleins hier en daar, en leuk vermogen dan is het wel prima.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top