KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
[IR]http://www.z1000.net/UploadImages%5Cimg24.jpg[/IR]

ook een streetfighter kapje :), bijna zelfde kleuren :)

miss een idee voor je voorkapje?
 
Last edited:
Tinne said:
Muismat kán. Ik heb ooit eens een stukje van een duikerspak :! kunnen kopen van d@ve. Hij gebruikte dat ook.

Dus dat soort spul dus. (polymer?)

ja zoiets zoeken we idd :P we dachten, als we nou een flinke lap kopen dan hebben we er samen genoeg aan... beter dan allebei apart kopen (ws duurder)

dus ehm, weet jij een goede oplossing waar je zoiets kan halen --> let me know (voor mijn zadel is muismat te klein :X )
 
persoonlijk vond ik de castrolkleuren mooier
maar dat is dan weer persoonlijk
komt er eigenlijk iets van zadel op ?
 
P-J said:
persoonlijk vond ik de castrolkleuren mooier
maar dat is dan weer persoonlijk
komt er eigenlijk iets van zadel op ?

Reply's lezen ipv alleen pic's kijken zou je vraag al hebben beantwoord :rolleyes:
 
JasperdB said:
ja zoiets zoeken we idd :P we dachten, als we nou een flinke lap kopen dan hebben we er samen genoeg aan... beter dan allebei apart kopen (ws duurder)

dus ehm, weet jij een goede oplossing waar je zoiets kan halen --> let me know (voor mijn zadel is muismat te klein :X )

ik weet al waar we het moeten halen, hun gebruiken standaart zitjes uit schuim vertelde hij de vorige keer. Zo 1 wou ik ook.....

maar nu jij natuurlijk ook een stuk wil moet ik een lap halen, ik hem thuis nog wel wat liggen ervan. Opzich genoeg voor de street, maar toch zal ik informeren wat een nieuw stuk kost....... dan heb ik voldoende en kost het minder voor jou ;)

@rens: erg vet, maar toch te druk voor de street
 
gisteren dus mijn eerste sbo gereden, met niet al teveel succes maar wel een erg goede dag gehad.

de street liep weer goed nadat ik een nieuwe carb gemonteerd had, deze was dus totaal standaart en niet afgewerkt.

na de eerste keer testen (wat niet mee zat) Bobine steckertje ging halverwege los, wat enkele rare klappen gaf en een voorspatbordje dat lag te branden op mijn voorwiel wat er niet beter van werd.
toen een nieuwe v-snaar gepakt wat onderin wel ''iets'' scheelde. verder zakte hij na de start wat in, pakte hij weer wat op en zakte weer weg.

al met al was de afstelling ver te zoeken 8P

arthur.jpg


184-1147006166.jpg


zoals je ziet is de remklauw eraf, hier een kleine uitleg.
voor de 3e sprint was ik al mijn druk kwijt op de braking klauw (dat leek zo) na wat pompen toch op druk gekregen.
aan het einde van de 150meter remde het heel vaag en klonk het niet lekker.
Na een kwartier stond ik met kenny te praten, die het had over een remblok aan de start op de grond. Dat bleek dus een blok uit mijn Braking te zijn !

er was dus geremt met zuigers !! inplaats van blokken.

toen ik dit wou fixen is bij het demonteren van de klauw de banjo van de leiding gegaan 8P waardoor ik niet kon rijden in de kwartfinales, en mijn plaats af moest staan (geloof ik)

al met al niet blij dus !!
hoop voor jubbega/ram festival alles in orde te hebben en ook motorisch het een en ander gedaan te hebben.

groetjes
 
jammer man van je rem, stond al te kijken.
Waarom is die remklauw eraf :X

maar die laatste foto te lekker :D, de positie, de vorm, de kleur.
gewoon tof :*
 
arthur kom je naar het ram festival in de spaanse polder!:D, dan zie ik je hoogstwaarschijnlijk daar wel, kom k je wel ff meeten en je street bewonderen, want ik vind het echt een super mooi machientje!!

PS; ohja op welke dag ga je daarheen op 4 of 5 juni;)

Greetz TommiiY
 
hij is echt uber vet arthur.

jammer van je tecnische makamenten. maar dat hoort er ook bij :)
zo heb ik gisteren tijdens een afstel test rit een dikke warmloper gehad mijn mooie 3br tuned evo.

maar nogmaals dit is het vetste ding wat ik gezien heb! hij is echt geil!!!
 
TommiiY said:
arthur kom je naar het ram festival in de spaanse polder!:D, dan zie ik je hoogstwaarschijnlijk daar wel, kom k je wel ff meeten en je street bewonderen, want ik vind het echt een super mooi machientje!!

PS; ohja op welke dag ga je daarheen op 4 of 5 juni;)

Greetz TommiiY

ik ben er sowiezo 5 juni omdat dan de sbo word gereden, misschien dat ik de 4e er ook al ben, maar k weet niet of de street er dan ook al is.

@pia bwz: tanx. wel jammer van je evo, maar ook dat is op te lossen 8)

verder tanx allemaal :*
 
hoe ziet die schijf er nu uit dan? als je met je zuiger hebt geremdx|

verder ziet ie er zeker vet uit, alleen je carterkap niet:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top