KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
Ik weet niet of mensen wat aan hun ogen mankeren, maar ik zie tog heel duidelijk de tank zitten.:P
Heel erg netjes je street suc6 ermee
 
:( Waarom heb ik je Streetje nergens zien staan. Heb jou nog zien lopen, maar je scoot nergens gezien. Zonde, had hem wel even willen bekijken.
Pic's zijn weer :~
 
hehe arthur, sorry voor de laatste 2 foto's
die heb ik geschoten :P, Tom K, je bent een echte ras mongool :D.
beetje achter me aan rennen terwijl ik pis :+

Voor de rest arthur hij was te lekker :D,
spreek je weer snel ;), en hopelijk met een complete beta :P
en niet met me voorvork en velgen :+
 
D.J said:
Pfuuu... Wat ging dat even raar @ Aftermeeting... hart sloeg echt in m'n keel :W

Was zo'n vette MotoGP Actie...waarbij het stuur dus echt heen en weer sloeg... Weet niet wie die coureur was, maar die mag echt wel even mazzel hebben :D was ook niet bepaald @ lage snelheden :eek:

Dit was echt doodziek idd :P in 1e instantie dacht ik dat hij louwie van zn zip afreed of zo x|
 
Same here, hield me hart vast.
Maar vervolgens pakte ie ook nog ff de rand v/d berm mee x|
Maar het is gelukkig goed afgelopen:), arthur kan nu helaas wel weer zn kuip opnieuw laten spuiten. :(
 
Bijna Gideon naar de kanker hoorde ik :X Gelukkig dat het goed is afgelopen.
Ding zit wel brak in elkaar, voorspatbord zowat opgesmoked en nu trilt je kuip ook nog los... Arthur toch :*
 
Last edited:
Gelukkig leeft Gideon nog en de street ook:rolleyes:
Jammer van de tijd Art, maar hij stond er wel netjes bij:+
 
Hey Athur, where have you, your front calibre from?

If you wont too you can see my project here
 
bedankt voor de update :D ik was net zelf aan het zoeken naar me topic, is er verdomme al in gereageerd :* tanx boi's

was idd even schrikken, gelukkig is alles goed af gelopen. stuurdemper zal geen overbodige luxe zijn aangezien ik het zelf ook al merkte toen ik over een put reed.

kuip is idd iets beschadigd, maar valt niet erg op dus beetje erg veel onzin om hem weer te laten spuiten en weer bestickeren.

bij de start op jubbega deed hij echt flink vaag, vandaag de tijd. goed vind ik het wel dat ik met zo een kut begin toch nog een snelheid van 100 km/u had.

op naar 5 juni :W
 
Ding is egt netjes zo, nieuwe paint heeft hem zkkr goed gedaan :)

Alleen zou ik nog een mooie sprintstang / veer fixen oid, vind dit een betje te vierkant zegmaar :*

Gerben
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top