vandaag dus dagje wezen banken:
voordat ik naar jeroen ging ben ik langs bart aka slome gegaan om een zeer brute en vrijwel redelijk vette remklauw op te halen :~
De klauw is compleet nieuw van binnen, nieuwe zuigers, blokken, keerringen enz.
later op de dag ff snel de schijf erop geschroefd om te kijken hoe het staat:
Het banken verder verliep uitermate goed !! bij binnenkomst zat ik al op 19.9 PK, na wat getest en iets zwaarder tegaan in rollen bleek dit allemaal niet te helpen.
ook heb ik het verschil bekeken tussen de ''normale'' c21 en de mijne met aangepaste flens.
verder niet geblokeert gemeten maar wel onder de zelfde omstandigheden en aftelling, het verschil.
uiteindelijk tussen de runs door (voor het uitlaat test deel) een nieuwe v-snaar gepakt, en uiteindelijk scorede de aangepaste c21 duidelijk hoger als de rest:
standaart c21: 19.2 pk
KRD: 19.4 PK
aangepaste c21:
20.3 pk
en knallen doet het
hier nog wat foto's:
de 20.3 run
en meer als 40 pk op 1 aanhanger :~
tot volgende week......