:'( Klote wind

Echt mega storm weer hiero.
Ik ging met de trein naar de bios, op de heenweg kon ik amper fietsen richting het station door de wind. Op de terugweg ging ik harder dan de meest auto's, en dat op de fiets, zonder te trappen :)
In Rotterdam was het echt een chaos, halve binnenstad was afgezet, overal politie en brandweer. Bij de C&A waaide bijna de reclame borden van de muur af.
Ook de treinen hadden allemaal vertraging, daardoor miste ik mn film ook nog :(.
Gelukkig was ik niet op de scoot naar rotterdam gegaan, want overal lagen ook omgewaaide scooters :(

Greetz

Was vandaag ook nog even op werk wat afleveren loop ik naar buiten en zie ik verdomme toch zo een container tegen een vent aan rollen die vervolgens creperend van de pijn in elkaar was gezakt..:( verder is onze oude schutting die al 20 jaar staat omgetieft, en is het halve schuurdak van de buren weggeblazen op het moment dat ik lekker in de schuur bezig was met vervangen van drukveer, dus ik schrok me de tering door alle pannen die naarbeneden vielen.
Verder was ik wel blij dat het de buren waren ipv van ons :D

Originally posted by Yaruni
inmiddels al zo goed als zeker 4 nederlanders gestorven en in engeland zijn ook al 5 mensen omgekomen
:(

In Groot-Brittannie zijn door de storm zes doden gevallen, in Belgie drie:twee duikers en een 13-jarige jongen die aan het rollerskaten was.

Mn pa is ook al vanaf vanochtend half 11 weg met de brandweer, lekker bomen rapen enzow. Ik hoop nie dat er nog wat ergs gebeurd, en ze zullen nog wel ff bezig zijn. Wat een F*cking kl*teweer!!!!!!!!!! :'(

Originally posted by Mark@Typhoon
hey mensjes :)

Wat een klote weer he vandaag???

Ik moest vandaag werken dus scoot netjes geparkeerd en op slot gezet zegt een collega: Hey ben je met de scooter? Ik jah?? Zegt i heel leuk: je scooter is omgevallen! Ik jah vast :p Hij serieus..

Ik kijken: :'( Ding opgevallen. gevolg: zijkap, onderkap, voorkap schade en een gebroken remhendel :( Gelukkig aan me carterkap kant dus me pijp is nog helemaal perfect...

Nog meer kut ervaring vandaag met dit KLOTE weer? :(

niet vandaag, maar wel vrijdagavond, was ik naar de bios gegaan.. kom ik naar buiten is mn scoot omgevallen, MAAR vol op een neos! :W met de remhendel op het zadel, en daar leunde hij op.. gelukkig maar, want anders was ie vol op zo'n beugel gevallen, en op de grond.. maar heb vandaag aardig wat rondgereden... vond het wel k0el :D

Originally posted by SR-MARC-SR
hmmz, wij zijn het dakraampje, en de beplating van het afdak aan ons huis kwijt, iemand ze gevonden????

PFF KUTWEER...
ravage :(

:) Bij ons is er een stuk van een afdak op een auto terecht gekomen

Misschien van jullie:D

Tis toch wel over :W , sinds half 10 +/-. T was wel weer lekker werken, heb gevlogen over bergen bladeren en ben bijna uit 382 bochten gevlogen maar ik heb het overleefd :).
( pizzabrommer reed soms 60 ipv 50 :W )

Bij ons is er nog geen stootje wind geweest en het blijft lekker 38 graden....
kvind het echt k*t voor julie daar....kleef met julie mee

Gisteren was het de bedoeling dat ik met de scooter van mijn vriendin zijn huis naar mijn huis (van mijn ouders) ging. Nadat ik ff de video had teruggebracht, direct om ff te kijken of het te doen was, heb ik maar gewacht tot mijn vriendin met de auto naar mijn ouders ging (zij moest werken aan een verslag en moest ik anders heel lang wachten als ik zou wachten). Wat een tering wind, ik werd bijna de berm ingeblazen. Ik kon ook een andere weg kiezen die niet zo open was (meer beschutting) maar daar zou erg veel blad en takken liggen...daar had ik nou ook niet echt veel zin in.

Vandaag ging het wel weer :)

Last edited:
Back