:'( Klote wind

Ik was net even bezig met het in elkaar zetten van me scooter echt zwaar kloten. Het schoot maar niet op. Toen voelde ik een paar spetters en heb ik alles maar snel weer binnen gezet en ben zelf ook maar naar binnen gegaan. En nu is het dus flink aan het regenen en die kut wind.
Rijden met dit weer is alleen leuk als je de wind in je rug hebt, maar dat kan natuurlijk niet. Mijn zip is ook een keer opgevallen. Moest 's ochtends kranten bezorgen in de kou, het regende ook en waaide dus ook aardig. Ik scooter neerzetten kranten bezorgen hoor mijn liefje opeens vallen. Geen schade, maar moest wel allemaal kranten van de grond rapen.

Originally posted by Hugo
Lekker weertje.. :D

Kad me camera bij , dus net ff paar foto's genomen..

hekken.JPG

:)

Zo, en de KA trotseert de wind weer :D 8P

En oja onder het spelen vloog een deel van het dak van het clubhuis eraf we mochten niet eens naar binnen om een biertje te drinken :( De brandweer moest nog komen.

Argh kut foto`s in dit topic. maakt het allemaal een stuk trager :(
OKe, ik hoorde dat de binnenstad van rotterdam is afgesloten?

Dak van Amsterdam CS dreigt ook deels los te raken....

whehe tis wel klote weer jah. me zusje is nu met een vriendinnetje een parachute aant maken 8P gekke kind wil vliegen geloof ik :#

Originally posted by Sjoerdyo

Zo, en de KA trotseert de wind weer :D 8P

De KA moet wel.... :rolleyes:

vriend van me is die-hard windsurf dude.... hij wilde maar al te graag een keer surfen met deze windstoten... 8P

het is gaar weer er waaide een tafel tegen me vsx aan :@ maar geen schade gelukkig :S. ik werd van de weg afgeblazen en kon maar net aan een bus missen. maar met dit weer zie je nooit motorjoden das wel weer beter....

Kben net een stukje met mijn crossmotor wezen toeren en zelfs die hou je nie recht :)
Verder overal bomen op de snelweg en dat soort fijne dingen, o jah een fiets lag op een motorkap van een auto..hehe...8P

Die windstoten zijn wel 130 km/h vanavond loopt het op tot de 150 tjee dalijk vliegen hier koeien en vrachtwagens door de lucht (Twister: nu bij jouw in huis) :)

Ik ben vannacht uitgeweest in andere dorp 20 km verderop en heb gelogeerd bij AeroxIsThaBomb... maarja moest vandaag dus weer terug... En de weg ligt tussen de boeren akkers in... Ik kwam uit het dorp... En zie allemaal regen en blaadjes horizontaal waaien... ik reed voor eigen veiligheid op autoweg en woemmmmmm van rechterweghelft zo de berm in... Toen maar op fietspad gereden en de hele tijd zo: / Met scooter en al gereden :P Paar glijpartijen met voetjes aan de grond... en nog een politie die naast me kwam rijden en me voor gek verklaarde met gebaren... Maarre 20 km met dit weer SUCKS :D (heb liedjes zitten zingen op scooter onderweg :D)

Back