Klote wijven

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Up 2 date gasten ... een vriendin van mij heeft ff haar beste vriendin opgebeld .. En... Ja hoor ze woont al enkele maanden samen met een Erwin (rijke gozer schijnt) En ze doet het nog steeds met d`r ex en ik was waarschijnlijk dus ook een tussendoortje .. Heb net een SMS verzonden:
Je bent echt de grootste slet en leugenaar die ik ken!! Hoe kan je me nou missen als je samenwoont met Erwin?

No offence, maar dit was dus gewoon een slet. Beter verspil je er helemaal geen moeite meer aan en ga je gewoon lekker verder kijken naar andere chickies.

Up 2 date gasten ... een vriendin van mij heeft ff haar beste vriendin opgebeld .. En... Ja hoor ze woont al enkele maanden samen met een Erwin (rijke gozer schijnt) En ze doet het nog steeds met d`r ex en ik was waarschijnlijk dus ook een tussendoortje .. Heb net een SMS verzonden:
Je bent echt de grootste slet en leugenaar die ik ken!! Hoe kan je me nou missen als je samenwoont met Erwin?

gast, je had hlmaal NIKS moeten trugsturen, zo laat je alleen maar zien dat je "zwak" bent, je wil tog dat de chicks achter JOU aan lopen?
moet je niet een boze sms gaan sturen van dat ze een leugenaar is, tis gwn een SL@, geen aand8 meer aan besteden.... schijt aan haar, maarja tis nu ook afgelopen dus.... gwn een nieuwe zoeken...:p

grtz

Je had er ook nog een keer bruut kunnen nemen , haar zwanger maken en dan zeggen dat jij t niet bent
8P

Originally posted by miks66

gast, je had hlmaal NIKS moeten trugsturen, zo laat je alleen maar zien dat je "zwak" bent
grtz
mwah ik had precies etzelfde gedaan denk ik..
het is ff een manier om te zeggen 'hey je bent niet echt normaal' ..
ik vind et nog wel goeie keuze denk k })

Originally posted by JohnB

Je had er ook nog een keer bruut kunnen nemen , haar zwanger maken en dan zeggen dat jij t niet bent
8P
er is tegenwoordig zoiets als dna onderzoek:!
kan je je hele leven dokken voor een kind dat je niet wilde van een wijf dat je OOK niet wilde.goed bezig joh:|

Originally posted by wimpie

er is tegenwoordig zoiets als dna onderzoek:!
kan je je hele leven dokken voor een kind dat je niet wilde van een wijf dat je OOK niet wilde.goed bezig joh:|

ben je nou echt zo stom of is dat poppetje met die hamer op zn harses nou zo slim.

Originally posted by JohnB

ben je nou echt zo stom of is dat poppetje met die hamer op zn harses nou zo slim.
fijn dat je het zo goed oppakt:P
en nee, ik ben niet dom.ik zit maar beetje bijdehand te doen:|
trek het je niet zo aan man!!

Vrouwen! je kan beter kippen houwen....

Alleeeeen mijn vriendin is lief, heheh nee joke.

Maareuh, heb je der nou al gedumpt of niet?

Back