Klote wijven

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Mijn vriendin begint te zeuren als ik s'avonds geen sms-je stuur, daar wordt je pas moe van :)

vind het ook wel heel ver gaan hoor als je niet terug smst

Originally posted by Enrico@nrg
Volgens mij zitten jullie allemaal teveel onder de plak.. HET MOET ANDERSOM ZIJN:D :P

mijn vriendin is wel liev voor me hoor. ik zit niet onder de plak ik heb nog nix hoeven laten voor haar...moet ook niet gebeuren want ik ben wel gesteld op men vrijheid.

Oke vanmorgen SMSte ze mij dus... Ik had dus eerst dat berichtje gestuurd over wat ik gehoord had. En kreeg terug. Ik word een beetje zak van dat gezeik van iedereen heb wel wat anders aan me hoofd, me liefste oom is overleden en ben ik nog steeds niet overheen.. (die was afgelopen zondag overleden) Miju kan je niet vertellen dat ze zo vaag doet omdat haar oom dood is...
Ze stuurde ook dat ik maar naar me kinderachtige vriendjes moest gaan luistenen want zo had ze er geen zin meer in.

Mmm ik had vanmorgen een SMS terug gestuurd met het volgende 2 slijmberichten:
Beter kom je morgen langs, ik begin gewoon te trillen ik kan echt niet een week zonder je.
Ik wil je echt niet kwijt ik ben echt heel erg gek op je. Dikke knuffel

MAarja nog niks terug gehad ... :?

damn vrouwen zijn moeiljke schepsels :? Ben ook weer sinds zondag vrijgezel:( Maar ga vanavond op zoek naar nieuwe natuurlijk

ja egt kut dat gedoe, je moet gwn een verklaring vdr eisen, en vragen wat ze nou nog eigelijk voor jou voelt, en als ze dan begint te twijfelen lijkt mij t btr dat je t uitmaakt ofso...
heel kut, maar je kan denk ik btr je eigen trots bewaren en HAAR dumpen, dan dat je achter haar aanloopt en dat ze daar op een gegeven moment gek van wordt en JOU dumpt....
grtz en succes

eeeh misschien een vreemde ingeving maar waarom ga je niet gewoon even langs. dat smssen enzo is zoon gedoe als je het echt wilt weten spring je op je scooter en ga je naar der huis.

Originally posted by //\\//\\@$t€®
ja joh .. precies ik stuur d`r nu ook geen SMSjes meer enz .. Als ze echt gek op me was dan had ze wel gebeld

precies, en als ze wat van dr laat horen en ze legt het allemaal uit enso kan je best wel ff boos op dr worden, misschien reageert ze heel verontschuldigend ofzo... merk je ook weer beetje wat ze van je denkt, misschien heb je je keuze al gemaakt, maar toch
sterkte grtz

ja gasten bedankt voor de steun... en adviezen. nog wel ff en pic van haar hier
1023036495-wendy.jpg

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Als je d`r een keer ziet lopen .. waarschijnlijk niet te herkennen want ze is best veranderd, doe dan maar de antigroeten van masterkale!!

Zo te horen heb je beslist......

heel m00i! verliefd/ het leuk vinden van een meisje, en je bent ECHT hlmaal "hoteldebotel" en dat meisje vind t wat minder van jou, dat is egt kut... heb ik ook meegemaakt.. liefdesverdriet..:'(

Back