Klote wijven

Originally posted by miks66
heel m00i! verliefd/ het leuk vinden van een meisje, en je bent ECHT hlmaal "hoteldebotel" en dat meisje vind t wat minder van jou, dat is egt kut... heb ik ook meegemaakt.. liefdesverdriet..:'(

Het vage was nog dat ze eerst zei dat ze verliefd op me was voordat ik het tegen haar had gezegt .. Dat was vorige week. Achja Life goes on.. Ik laat me nu echt niet meer naaien en als ik straks weer een wijfie heb dan laat ik haar lekker achter me reet aan lopen :W

Originally posted by miks66
ja ach, chicks zijn para, er zijn er genoeg, dus wrm zou je je verneukt gaan voelen om 1je?

succes met de volgende :p

grtz

Ik heb volgende week een digicam. Ik houd jullie wel op de hoogte van me voorderingen:)

Damn vager als dit kan gewoon niet.. kreeg net een berichtje .. met daarin een antwoord op 1 van me berichtenvan zaterdag of zondag weet het niet eens meer. Met daarin: Ik mis je ook Maar al die andere uit zoeterwoude proberen altijd te stoken! En dat kan ik nu gewoon ff niet hebben snap je dat? LAat me maar gewoon effe .. Xje

Mmm

Ik heb toch maar ff wat teruggestuurd .. met daarin: Ben je niet boos op mij?? kussss

Ach ik wil nog wel normaal met elkaar kunnen omgaan Ik moet tenslotte morgen een cadeautje kopen bij de intratuin waar ze werkt

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vrouwen, vager kan niet :)

Ben ook eens gedumpt omdat "ze het niet meer wist" :r

die reden wordt volgens mij best veel gebruikt door chicks...
ik had er laatst ook al last van :?

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik heb toch maar ff wat teruggestuurd .. met daarin: Ben je niet boos op mij?? kussss

Ach ik wil nog wel normaal met elkaar kunnen omgaan Ik moet tenslotte morgen een cadeautje kopen bij de intratuin waar ze werkt

Cadeautje kopen???
maar dan niet voor haar neem ik aan.

Je moet die wijven gewoon afbluffen.
Je had moeten zeggen dat jij al 2 andere vriendinnen had, is kijken wat ze dan had gezegd.
Maar dat is nu toch allemaal achteraf gepraat en heeft totaal geen zin meer.

het was best een mooie meid, alleen jammer(voor je) dat ze dat zelf ook wist.

M@zzol

RoRo

Nee het cadeautje is voor me moeder ... Nee echt niet voor haar. Maarja als ze me misschien van de week een SMS stuurt van: Kan ik zondag langskomen? Dan neuk ik haar en dan kan ze weer vertrekken (gebruik dan wel 3 condoms) Maare ze zoekactie gaat verder

gewoon neuken en wegwezen. volgens mij is ze limburgs he ruud :o

Last edited by a moderator:
Originally posted by baeron tuynheck
gewoon neuken en wegwezen. volgens mij is ze limburgs he ruud :o

mja ik zou het niet weten....ik zou haar nog niet eens willen neuken met 3 condooms na dit gezever :)

echt he, ik wil je vriendin niet afkraken maar je mag blij zijn dat je van d'r af bent (qua uiterlijk):r

Up 2 date gasten ... een vriendin van mij heeft ff haar beste vriendin opgebeld .. En... Ja hoor ze woont al enkele maanden samen met een Erwin (rijke gozer schijnt) En ze doet het nog steeds met d`r ex en ik was waarschijnlijk dus ook een tussendoortje .. Heb net een SMS verzonden:
Je bent echt de grootste slet en leugenaar die ik ken!! Hoe kan je me nou missen als je samenwoont met Erwin?

Back