:'( Klote wind

Ik zal wel moeten rijden helaas, tenzij ik het echt niet meer zie zitten. Dan kunnen ze oprotten wat mij betreft.

Tis wel goed kite weer ;).

Er zijn al weer 2 nederlanders omgekomen door de storm vandaag:|

Er word gezegd dat het morgen ochtend ook nog tering hard gaat waaien, hoe moet ik op school komen:? :)

Originally posted by DUOFLOWTONE

Ook best achterlijk als ze wel zouden gaan bezorgen,kga denk zo even naar scheveningen kijken naar de golven8)

SCHEVENINGEN (ANP) - Een nog onbekend persoon is zondagmiddag in Scheveningen van het noordelijk havenhoofd gewaaid. Volgens een woordvoerder van het Kustwachtcentrum in Den Helder is er weinig kans dat de man of vrouw nog levend wordt gevonden.

Pas maar wel op..

hmm ik moet morgen naar mijn werk 20 km verderop.. Als het zo blijft zie ik het niet egt zitten om in het donker al op scooter te zitten met die achterlijke wind..:( Brandweer hier heeft het trouwens maar druk! Gelukkig heb ik nog geen dakpannen voorbij zien vliegen :rolleyes:

Vandaag drie keer de OtO moeten verzetten op last van de brandweer, weet nog niet of ie nu veilig staat en zoja voor hoelang , dakpannen staan op het punt van ons dak af te gaan airbornen. Scooter blijft maar in de schuur vandaag.

we kwamen net terug uit auto-moto-itilia te houten en rijden terug naar friesland zien we voor ons een Hyundai H200 vanaf de linker weghelft naar de vluchtstrook waaien . Die vent met vet bleke kop achter stuur 8P

kwas vandaag @ lelystad bij de selectie training..is halverwege afgeblazen vanwege het weer. Op de terug weg nog een auto gezien met een boom midden op zun dak en een omgewaaid boerenschuurtje.. erg kut.

Mzzl michiel

hier is een kompleet raam aan de overkant naar beneden getieft en een paar bomen en de kleine kerktoren staat op instorten. verder veel auto's waar dakpannen op zijn gekomen:(

jeetje! wat een hoeren zooi! mijn pappie is de held uithangen..... izzz met de brandweer bomen ruimen. hier zijn ook al een paar dakpannen op vakantie... voor de rest zit 't huis nog in mekaar...

mzzl robert.

Whoeiz, net gebeld door me baas dat ik nie hoef te kome omdat we vandaag dicht zijn, waait te hard voor de pizza brommert, echt bter.
Iets minder is dat een maat vamme net een grOte boom op ze auto heb gehad :(
Voor de rest wel grappig, die wind, mooie kans om lekker te sleutele aan me scoot:).

Grtz, Jeroen

[edit] net gehoord @ scanner dat al de wegen in de omgeving van de nieuwe waterweg zijn gesloten wegens het water dat de kade overspoelt :D [/edit]

nog niks aan de hand hierow, schutting vastgezet met sjorbanden, alle dakpannen nog op huis, nog geen enkele boom hier in de straat omgewaait.

nja, mag van mij nog wel ff doorgaan zo (zonder doden, ofcourse.), kzit wel lekker binnen, of in garage .. beetje met scoot klooien :P

ik heb net een huis gekocht ik ben van een huur naar een koophuis gegaan,nooit gezeik met het huurhuis en nu in het koophuis moet ik wachten op de glazenzetter omdat een tak dacht laat ik lekker door die ruit heen knallen

Back