Mark.S Well-Known Member 3 August 2007 #261 prachtig ding alleen wat is dat voor een raar figuur uit je onderkap? toch niet zo'n bacardi logo ofzo?
prachtig ding alleen wat is dat voor een raar figuur uit je onderkap? toch niet zo'n bacardi logo ofzo?
The Fox Well-Known Member 3 August 2007 #262 Super tof ding dit, ziet er echt nice uit :W Foto 2 van de 5 is van mij
kina J.K.Tuning 3 August 2007 #263 The Fox said: Super tof ding dit, ziet er echt nice uit :W Foto 2 van de 5 is van mij Click to expand... thx voor de reactie en merci voor u foto dan Mark.S said: prachtig ding alleen wat is dat voor een raar figuur uit je onderkap? toch niet zo'n bacardi logo ofzo? Click to expand... nee het is nie het logo van bacardi het is gwn iets dat ik zelf gedaan heb maar er komt nog een andere kuip op als ik zin het daarin
The Fox said: Super tof ding dit, ziet er echt nice uit :W Foto 2 van de 5 is van mij Click to expand... thx voor de reactie en merci voor u foto dan Mark.S said: prachtig ding alleen wat is dat voor een raar figuur uit je onderkap? toch niet zo'n bacardi logo ofzo? Click to expand... nee het is nie het logo van bacardi het is gwn iets dat ik zelf gedaan heb maar er komt nog een andere kuip op als ik zin het daarin
Jeroen#161 Nssc 70b champ 3 August 2007 #264 eey kerel!! supermooie rox man! die van je broer krijgt ook aandacht zat op de meet's word veel bewonderd een fotoos van geschoten.. succes ermee groet jeroen
eey kerel!! supermooie rox man! die van je broer krijgt ook aandacht zat op de meet's word veel bewonderd een fotoos van geschoten.. succes ermee groet jeroen
kina J.K.Tuning 3 August 2007 #265 orange max said: eey kerel!! supermooie rox man! die van je broer krijgt ook aandacht zat op de meet's word veel bewonderd een fotoos van geschoten.. succes ermee groet jeroen Click to expand... ooh leuk zou je mij die foto's is kunne pm? ofzo merci voor de positieve reactie greetz
orange max said: eey kerel!! supermooie rox man! die van je broer krijgt ook aandacht zat op de meet's word veel bewonderd een fotoos van geschoten.. succes ermee groet jeroen Click to expand... ooh leuk zou je mij die foto's is kunne pm? ofzo merci voor de positieve reactie greetz
O ObdamAchterWiel Well-Known Member 23 November 2010 #266 echt vet project was t maatje van my rijd nu met je kappen haha later.
StijnvG SBO #119 23 November 2010 #267 Pm hem volgende keer inplaats van zoon oud topic te kicken'-_-