kina's sprint rox

Status
Not open for further replies.
en ligt het aan mij of is uw buddyhoes grijs ipv wit met rood?

echt mooi

grtz

De kleur van zijn binnenkappen en velgen ed is ook grijs..
Begrijp dus niet waarom de zadelhoes (of iets dergelijks) wit gemaakt zou moeten worden :)

Grtz
 
De kleur van zijn binnenkappen en velgen ed is ook grijs..
Begrijp dus niet waarom de zadelhoes (of iets dergelijks) wit gemaakt zou moeten worden :)

Grtz

kdacht dat de velgen rood met chroom waren en de kleur van de binnenkapen wit...
sorry, klein misverstand van mijn kant blijkbaar (*don't hit me* x| )
 
UPDATE

ben dus bezig met een aluminium T stuk te maken en de binnenpoten van de fourche ook in aluminiuim ik heb de binnenpoten niet gans tot boven in het T stuk laten komen omdat deze dicht worden gelast.

afbeelding901if2.jpg


afbeelding902sg4.jpg


afbeelding904qu4.jpg


afbeelding903ok5.jpg


eind deze week de nieuwe foto's
 
Last edited:
al lijkt hij mij nog best dik...
je zou hem gemakkelijk een cm (bijvoorbeeld) dunner kunnen maken aa nde onderkant
 
al lijkt hij mij nog best dik...
je zou hem gemakkelijk een cm (bijvoorbeeld) dunner kunnen maken aa nde onderkant

het T stuk 1 cm dunner maken of wat bedoel je? ik denl het toch niet ik heb aan iemand gevraagt die T stukken maakt en hij zegt ook 4 cm dik aluminiuim gebruiken
 
Ik vind een alu T-stuk gevaarlijk op de één of andere manier :X
Gezien de krachten die op het T-stuk komen te staan..
Overigens wel heel netjes gemaakt!!
 
al lijkt hij mij nog best dik...
je zou hem gemakkelijk een cm (bijvoorbeeld) dunner kunnen maken aa nde onderkant

Hoeveels te dikker het kroonstuk hoeveels te meer materiaal waar de kracht wordt verdeeld die erop komt.
 
ik vind hem ook wat dik .. hij zal nog best zwaar zijn denk ik vergeleken met origineel ?? ik zou denk net als origineel kroonstuk wat meer uitsparingen er in frezen.. niet net zo veel maar meer kan zeker wel !!

voorderest ziet het er allemaal erg goed uit !
 
t-stuk ziet er echt netjes uit ;) En als hij zegt dat er wel degelijk verschil voelbaar is in gewicht zal dat wel zo zijn :)
 
t-stuk ziet er echt netjes uit ;) En als hij zegt dat er wel degelijk verschil voelbaar is in gewicht zal dat wel zo zijn :)

idd het is zeker voelbaar tussen dit en het orgineel. als hij wilt dat zijn T stuk breekt of scheurt moet hij dat weten maar ik wil het liever niet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top