This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kina's sprint rox

Status
Not open for further replies.
Ding van je broer ziet er ook zeer geslaagd uit :W, maar damn wat ben jij groot (je zit een beetje lomp @ Rox :+)
 
Ik vind hem zeer netjes :*

Toen eens kunnen bewondere op een of andere meeting, moet zeggen zag er toen al netjes uit *D

Dave
 
even mijn korte samenvatting van 21 en 22 april in meppel
het weekend was zeker geslaagd alles verliep zeer mooi spijtig van het lang wachten voor je kon sprinten maarja. in het begin liep mijn scooter echt van geen meter in het midden van de rijbaan viel hij gans in na wat ligter lootjes steken ging het al wat beter. beste tijd dat ik ree was 8.1 niet echt om trots op te zijn maar ja hij was nie afgesteld ofzo. zondag eens op de testbank geweest er rolde een 22.1 pk uit maar ja zoals je weet pk's willen niet alles zeggen er is dus nog werk aan de winkel

even mijn grafiek en nog wat foto's







 
KLEINE UPDATE 19/05/07

-nieuwe carterkap is klaar en gespote let nie op de kleur met de zon lijkt het oranje.



-nieuw inlaattraject gemaakt.



 
Ziet er zoals anders weer erg netjes uit . Maar een vraagje , spuit jij die spullen altijd in een spuitcabine ? Het ziet er altijd zo supernetjes uit en blinkt ook zo hard ...
 
Ziet er zoals anders weer erg netjes uit . Maar een vraagje , spuit jij die spullen altijd in een spuitcabine ? Het ziet er altijd zo supernetjes uit en blinkt ook zo hard ...


ja ik spuit het nie echt in een spuitcabine ik spuit het in de garage ik leg er dan plastiek op de grond en dan nevel ik nat met een plante sproeier zodat de stof niet omhoog kan gaan en in mijn kappen valt.

groetjes
 
Ben je niet bang dat je scooter uitvalt als je een wheely maakt? Aangezien die carb wel erg schuin staat.
Je hebt de vlotter ook aardig verbogen zeker?
 
Ben je niet bang dat je scooter uitvalt als je een wheely maakt? Aangezien die carb wel erg schuin staat.
Je hebt de vlotter ook aardig verbogen zeker?

tis de bedoeling dat ge geen wheely's maakt ik heb niks aan de vlotter gedaan hij loopt juist niet over dus en hij gaat er lekker mee
 
ziet er idd enorm goed uit (moet ik eerlijk toegeven, ondanks dat ik tegen al die populaire boosterachtigen ben)
kvond uw vorige carter wel mooier, maar wie ben ik, doe wat je zelf graag ziet...
en voor uw carb: je bent bang dat die niet meer blinkt na een dagje sprinten, maar kun je die dan niet gewoon ff goed kuisen achterna? voor zover ik weet gaat dat nog het best van al als hij wat op temperatuur is...
en ligt het aan mij of is uw buddyhoes grijs ipv wit met rood?

echt mooi

grtz
 

jij bedoelt van dat polijste in mijn carb? ja dan ziet het er gewoon wat dof uit maar het blijft even glad. ja mijn buddyhoes is idd grijs met rood ik heb deze laten maken.

greetz
 
Status
Not open for further replies.