kartfilter probs??

cris

Bolletje Runner
ik heb in mijn buddy en in mijn binnenkap (kap voor het buddy) nogal grote gaten gemaakt, maar kan dit nadelige gevolgen hebben icm een kartfilter (of kan ik de gaten in mijn buddy beter maar weer afplakken??).
 
Advertisement - register to remove this

weet ik veel een vriend van mij beweerd dat hij dan teveel lucht krijgt (lijkt me onzin, twin air krijgt toch ook oneindig lucht lijkt me)
 
je moet er iig. voor zorgen dat er via die gaten geen lucht in de carb. wordt geblazen, anders is je carb. niet af te stellen
 
Wat een crap allemaal weer... Er zijn genoeg constructies waarbij een kartdemper [geen filter :|] onbeperkt lucht aan kan zuigen, dus waarom hier niet...
 
ik stond bij een kartshop binnen voor een "kartbox" en hij vertelde dat dat een inlaatdemper hete het het regelt de flow zonder filter oid zouw er wind enzow om je carb teveel mespelen en dan is het dus niet goed af te stellen nu word de wind gedempt zodat de luchtflow betere is maar trug ontopic of is je vraag al beantwoord
 
Het aanzuigen van stilstaande lucht is een algemeen bekend voordeel van een kartbox... Je kan overigens ook gewoon een filter IN de kartbox monteren...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het aanzuigen van stilstaande lucht is een algemeen bekend voordeel van een kartbox... Je kan overigens ook gewoon een filter IN de kartbox monteren...

maar waarom zouw je dat dan doen? het iede achter een inlaatdemper is dat de lucht die aangezogen word niet te veel in beweging is maar als je je normale powerfilter op een normale plek weghangt dan is daar ook niet zoveel wind dus dat zouw een beetje dubbel op zijn lijkt me... en het lijkt me trouwens ook dat je je inlaatdemper niet op een plek westopt waar er makkelijk veel stof ed bij kan komen...
bij een kart is dit wel mooi megenomen omdat deze "power"filters anders vol in de wind zouden hangen....
 
Back
Top