zelfmade luchtfilter/powerfilter/kartfilter

hij zuigt eigenlijk echt wel genoeg lucht aan, en nu heb ik em van binnen bekleed met vloerbedekking, en hij is superstil, en veel lucht...
alleen laat het dekseltje echt supersnel los..
dus effe tapen ofzo
 
Originally posted by Buubdaman
en nu heb ik em van binnen bekleed met vloerbedekking,
dus effe tapen ofzo

WTF?!?!?! Dit kan nooit echt goed zijn neem ik aan??? Heb toch met je flow te maken? Op deze mnaier krijgt je lucht te veel opstakels..
 
hee is het al klaar ?? zet dan ff wat pics erop .. wil wel zien hoe het er nu uitziet :D en dat powerfiltertje heb ik ook , zuigt weinig lucht aan ietsjes meer als std filter. die van Arreche zijn goed van ongeveer 20 euro.

mijn doel is om me carter kant leeg te houden staat wat mooier vind ik.

ik wil dus een doppler filter ergens bij me zijkap zetten en moet dat dus met een slang verlengen maar is dat wel goed als je dat verlengt ?? zuigt ie dan wel goed lucht aan ??
 
het werkte echt VET goed, luchtfiltertje laat trouwens vet veel lucht door, meer dan dat doppler ding nog..
maar ik was lekker aan het rijden
en toen is ie er afgeschoten:| doppler ding wat ik nu heb is prima
 
heb je het 2e buisje bij je dopler erin gezet??? toch nooit problemen me gehad bij dopler... heb nu helmbak maar die dopler deed het echt wel goed...
 
kan je ook gewoon in je std filter huis een powerfilter zetten?

dus je haalt die platte schuim elementen uit je std box en bij het gat dat naar de carb gaat plaats je de powerfilter.
zelfde principe toch? en van buiten zie je er niks van!

toch? :? :p
 
ja is zelfde principe en zal ook werken, alleen mis je dan het voordeel dat je carter leeg is.
Wat veel mensen, waaronder ik, mooi vinden. Puur voor de prestaties kan je beetje malossi filterelementje halen en evt wat gaten
 
Back
Top