Karsemijer Jog 70B

Mike.v.W

www.k-parts.nl
Karsemeijer Jog 70B

2ij3o1u.jpg


Zijn we weer,

Aangezien Marc het best aardig deed op de Jog hebben we besloten om met de Jog verder te gaan. Ook om de kosten wat te drukken en om hoog in het eindklassement te eindigen.

Aan de scooter is al weer wat gedaan, aangezien wij geen sociaal leven hebben:D

Ik vond de kappen van, Steef, RuudHAAA, Dhr. Kossen enz. altijd erg mooi en heb ik de voorkant gepolyesterd. Deze is al zo goed als af moet alleen nog geplamuurd worden.

sxgodj.jpg


espa14.jpg


Ook omdat marc wat lichter dan mij is kunnen we de scoot weer verfraaien met optische meuk

Oftewel een 30 kilo wegende TP carterdeksel:+
2lxt9cn.jpg


Ook worden er weer genoeg uitstapjes gemaakt naar:
2cf4m6q.jpg


Ook gaan we proberen om onze collectie stoffige bekers uit te breiden
168zqm0.jpg

(3e plek @ Lemelerveld/ 2e plek @ Lisse)

totaal plaatje
1zouaft.jpg


UPDATE
Er is een pvl aangekomen en een doos met allemaal dure slijt zooi.

15y809w.jpg


t53u5t.jpg


Misschien vandaag nog even het voorvork aanpassen zodat de scoot nog lager komt aan de voorkant.

Binnenkort is kijken voor een andere wand:+

Toch nog even snel de pootjes ingekort. Staat erg mooi vind ikzelf :)

znr7k1.jpg


t9ulwn.jpg


Onderkuip heeft 1 vinger speling dus even kijken wat daar mee gebeurt.

UPDATE

De voorkap is vandaag afgemaakt en staat nu mooi in het matte zwart. Ik vind het erg dik staan zo.

Ook is de buddy 4 centimeter verlaagd. Dit zit ook een stuk beter en staat ook nog is gruwelijk:)

wrezj4.jpg


w1bssx.jpg


wvpeuw.jpg


Ook zijn zaterdag alle spullen naar Karsemeijer gebracht, carter, cilinder, ontsteking en carburateur. Dit wordt allemaal in elkaar gezet en afgesteld.

UPDATE

Alle spullen zijn weer terug van Karsemeijer en zo'n half uurtje geleden heeft het z'n eerste omwentelingen gehad:). Drie keer kicken en het liep dus top.

Scooter is zo goed als klaar, in ieder geval klaar voor banken.

Hier wat foto's

357nc49.jpg


13ygisz.jpg

Godnodeju laag Jong!

15heef4.jpg


1r3shs.jpg


2jewpeg.jpg


2 april banken :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Setup:
Speed Karsemeijer
RHQ
C21
Overrange
PVL
enz..

Plannen:
Cilinder -> nieuwe wand + laten afwerken
Nieuwe onsteking MHR -> PVL
Gans Nieuwe Overrange (misschien kijken wat de stage6 poulies doen)
Andere inlaat
Andere C21 testen
Ander carter

Doelen:
Top 3 kampioenschap
24 PK's (bots!)
Weer veel gezelligheid


Hier nog een filmpje van Marc tegen Arthur op Lemerveld
View My Video
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vet hoor m&m van Weeeeee:W

Je moet wat doen he:+

Waarom de keuze voor een nieuw carter?

Ziet er goed uit, succes!

Bedankt:)

Het nieuwe carter is om dingen uit te sluiten. Lukt dit uitsluiten niet, dan hebben we nog een compleet reserve blok wat tot nu toe op goed vermogen heeft gezeten (blok van Marc). Dit wordt natuurlijk nog even scherp gesteld maar doen er niet veel aan. Nieuw zuigertje enzo...

En in tussen werken we dan aan het nieuw blok mocht het er niet mee lukken:)
 
Wel mooi die voorkap idd:) Mischien een sonic voorspatbordje erop?;)

Snap alleen nog steeds niet dat je niet gewoon een aerox rad erop zet, koelt ie veel beter en je komt goed aan het gewicht:p
 
Denk dat een aerox radje net zoveel weegt als een nsr radiateur, zou gewoon je koeling naar voren knallen, zadelschuim erop zit wat lekkerder en weegt ook +-500gr
 
Ziet er netjes uit, ben benieuwd wat hij komend seizoen doet.

Ik ook:+

Wel mooi die voorkap idd:) Mischien een sonic voorspatbordje erop?;)

Snap alleen nog steeds niet dat je niet gewoon een aerox rad erop zet, koelt ie veel beter en je komt goed aan het gewicht:p

Koeling voorop bedoel ik ook;)

Temp verschillen van 25+ aan het einde van de baan is toch behoorlijk wat.

Nee geen sonic spatbord :p, aan het gewicht komen is nog niet het probleem, het radje wat er nu op zit koelt goed genoeg!:) En ja misschien houdt het radje de tempratuur niet constant maar, BOEIUH er staan al 2 bekers op de kast dus zo erg was het niet:p

Denk dat een aerox radje net zoveel weegt als een nsr radiateur, zou gewoon je koeling naar voren knallen, zadelschuim erop zit wat lekkerder en weegt ook +-500gr

Koeling zit goed zo en hij koelt goed, schuim komt er niet op want dan zit Marc te hoog (luchtweerstand). En ik denk dat de meeste die op een Jog rijden wel kunnen beamen dat het plastic van een Jog echt goed zit in tegenstelling tot andere buddy's:).

Ik hoef er niet op te rijden dus8)
 
pheenussen ik zie dikke plannen

maar ik zou wel het radje naar vooren doen zul je tog nog wel in je eind snelheid merken zou hem dan achter het voor wiel proberen te maken mits daar nog ruimte zit

gr arthur
 
Update 1e post, ook nog een dikke foto gevonden die mooi als banner kan functioneren

pheenussen ik zie dikke plannen

maar ik zou wel het radje naar vooren doen zul je tog nog wel in je eind snelheid merken zou hem dan achter het voor wiel proberen te maken mits daar nog ruimte zit

gr arthur

Ja dit vind een beetje tegenstrijdig:p Als dit echt zoveel zou schelen dan zouden ook in andere klasses (70A voornamelijk) met een grotere radiateur rijden, of op een betere plek. Lijkt mij,

:D
 
ja daarom zou ik de 70 a ook de radiateur naar vooren gooien

wel dikke shit allemaal jongens

overdat schuim heb bob wel gelijk :p met banken is het heerlijk
 
het schuim moet op het zadel voor het banken mike...

Tuinstoel ook goed? Hebben jullie al die cilinders al weg gebracht voor een nieuwe wand? anders doe ik die van mij ook nog even naar jullie sturen.

ja daarom zou ik de 70 a ook de radiateur naar vooren gooien

wel dikke shit allemaal jongens

overdat schuim heb bob wel gelijk :p met banken is het heerlijk

Al een spuitbus gekocht:p

Radiateur blijft op het moment gewoon op deze plek, op deze plek kunnen we hem goed natspuiten zonder dat de banden of carb nat wordt. en je kan er makkelijk bij.

Schuim is helaas verkocht:+


Poten ook aangepast dus nog lager!!
 
Back
Top