ze site zijn ze mee bezig dus staat geen verdere info overCPI Racing Team said:jorick verschure heeft ze nummer.
is hier ook bekent op het forum.
of kijk op ze site
www.jorick.com
De scooter zelf moet gewoon minimaal 70kg blijven hoor.malle neo's said:Volgens mij is het nu alleen totaal min. gewicht van 140 en verder niks. Deze regel vervangt volgens mij gewoon de oude regel van 70kg voor scooter. Netzoals de nieuwe regel van de ontsteking de oude regel vervangt, ipv dat het een toevoeging is op de oude regel.
joop timmer said:dat is nog niet eens het belangrijkste, de derbi supermotardklasse bestaat niet meer. ALLE merken zijn vrij in de klasse, dus reiju, motorhispania, DrD alles mag nu meerijden. Dan moeten er volgend jaar toch een kleine 20+ aan de streep staan lijkt me -:-
Gomer_pyle said:7.3 Na 3 jaar te zijn geëindigd binnen de eerste 3 van de Standaard-Scooterklasse dient men te promoveren naar een andere klasse.
Niels said:kijk, dat zijn nog eens leuke nieuwe regels +ralf+
melf #50 said:daar kom ik nog niet voor in aanmerking dus
D@ve said:Hou je kop zielepoot
Mol said:Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben met me Yamaha trui. Ik hoop dat ik dat ook heb laten blijken na het in ontvangst nemen +ralf+
Denk eerder opgekropte gevoelens...joop timmer said:ongesteld ofzo
Sander said:Denk eerder opgekropte gevoelens...
Melf: edit je post effe... k d8 dat je een volwassen iemand was, die zich volwassen gedraagt. Jij zou als "oude"-meneer het voorbeeld geven.....toch?
Sander said:Denk eerder opgekropte gevoelens...
Melf: edit je post effe... k d8 dat je een volwassen iemand was, die zich volwassen gedraagt. Jij zou als "oude"-meneer het voorbeeld geven.....toch?