kaarsje heeft zn sjeesbewijs!!!!

Martijn-PA

aka TinaCalibra
Dag mensen, vandaag moest ik voor het eerst aftrijden voor mn autorijbewijs...en ja hoor, het ging foutloos en heb ik dus mn rijbewijs gehaald!!!!:W
Ik had al een TTT gedaan (tussen tijdse toets) en die had ik ook gehaald, dus ik ging met vrijstelling van bijzondere verrichtingen mn examen in8)
Dat wilde ik dus ff kwijt en kijk uit voor mij!!!:p
 
Advertisement - register to remove this

wie ben ik

ik ben dus nieuw hier... keek al heel lang hier maar nu had ik dus iets waar ik op moest reageren...
Als jullie meer willen weten moeten jullie het maar ff vragen;)
 
Lekker heej...:p Ik ben dus Martijn woon in Amstelveen ben 18 jaar en heb dus net mn rijbewijs:W ik heb n zipSP 2000 die nu weer standaard onbegrenst is...(laatste tijd weer is veel rollerbank hier). nu ik mn auto heb zal ik mn scooter niet of weinig meer gebruiken en ben ik van plan om m wat leuker/sneller te maken. mn scooter staat ook op scooterbase...mn naam daar is NARTIJN.
ohw ja, ik denk ik stel me hier ff voor in plaats van in het topic "nieuwe members ff voorstellen" want hier werd er om gevraagd... zo genoeg????:rolleyes:
 
Originally posted by DAW
Gefeliciteerd met je rijbewijs, moest je erg lang rijden? 15 min - 30 min?

Greetzz DAW

moest ongeveer 25 minuten rijden, maar heb ongeveer 10 minuten in de file gereden...normaal gesproken heb je een veel kortere route als je vrijstelling hebt.
 
Originally posted by Ruud


als je je bijzondere verrichtingen bij een tussentijdse toets al tot een goed einde hebt gebracht...

TTT is voor mietjes :)

Precies, ik had geen ttt en tog maar 20-25 min rijden..
 
Originally posted by Ruud
TTT is voor mietjes :)
echte bikkels halen hun rijbewijs in 20-23 lessen ;) (of had ik dat nou al vaker gezegd)

mja, ik moest ook maar 20 minuten rijden, toen haddie et alweer gezien :)
 
Back
Top