RobinV said:Jasper van jou verwacht ik onderhand wel een 7.4 :X
Sander said:sjah...
Dan moet je gewoon je zaken voor elkaar hebben, voordat je afreist.. Je weet het ruim van tevoren, dus een 7.5 had je kunnen halen, als alles goed en wel in elkaar zat.
Sander said:Dat laten de Twins mannen ZEKER nooit toe..
Het is een fout van de organisatie.. Pronk reed op mijn naam met nummer 85... die is op de 1 of andere vage manier geregistreerd als nummero 84 :L
JasperdB said:ja.... ik ga ff lekker als het stroomt van de regen buiten m'n scooter testen.
not !
Bart@Sp said:3 weken trug pleurden de mussen nog van het dak af toen het zo heet was... toen had je zat tijd om te testen aapke :+
Het is dan toch ook niet slim dat daar de afstelling niet op aan werd gepast...KYMCO POWER said:Daarom waren er zeker zoveel vastpiepers in jubbega....
die hadden hun scooter met een graadje of 25 afgesteld...
Bart@Sp said:3 weken trug pleurden de mussen nog van het dak af toen het zo heet was... toen had je zat tijd om te testen aapke :+
Moet veeeel sneller kunnen Jasper, kijk wat robin reed op mijn aerox.JasperdB said:ja mooi 8P
gewoon nog echt 8.0 gereden ook *D best trots op... damwoude moet vast beter kunnen +ralf+