Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

alleen tom (c4rn) komt met scooter.
Ik kon wel op eric ze naam gaan sprinten, maar zit effe met een geld tekort. Ga jullie dus aanmoedigen/vervelen.
en de rest is er gewoon :W

mischien heb ik eroverheen gelezen... ik heb al gezocht naar 'Adres' in dit topic, en ook op de site zelf, maar er staat geen adres... wel zo handig voor de tomtom :)

Raceroxie said:
Alles klaargezet, nu ff douchen dan slapen en morgenochtend rond 7 uur naar jubbega rijden:)

Miss komen we je onderweg nog tegen:P

Enzo is te herkennen aan een zwarte polo met opdruk: Easy Riders met de naam Enzo erop:W

PetriK said:
mischien heb ik eroverheen gelezen... ik heb al gezocht naar 'Adres' in dit topic, en ook op de site zelf, maar er staat geen adres... wel zo handig voor de tomtom :)
]

Kan je ook echt niet missen+ralf+ VOlg het volk! En zo groot is jubje ook niet+ralf+ En misschien hangen de 2takt luchten van vorig jaar er nog wel!

menace said:
me vervoer (sonic tuning) heeft besloten om niet meer te gaan vanwegen het weer..
heb gelukkig nog ander vervoer kunnen regelen. maar heb wel effe zitten stressen.
Jammer genoeg kan ik dus ook niet meer komen kijken, maarja, het is ff niet anders. Ik hoop voor jullie dat het gezellig word, en dat het niet gaat regenen :W

Morgen rond een uurtje of half 11/11 uur aanwezig, even kijken :+

De hele tijd gezegd dat ik niet zou gaan, mja je moet wat :W.
Hopen op mooi weer.

Enzo said:
Miss komen we je onderweg nog tegen:P

Enzo is te herkennen aan een zwarte polo met opdruk: Easy Riders met de naam Enzo erop:W

en ik ben te herkennen aan easy stuntin vest, met mijn naam (sebastiaan) erop...

alleen ik ben dr niet :(.... als enige :(:(:(:(

Back