This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Steven. said:
Moet je dat daar ook nog melden dat je dit jaar een formulier wilt? Deed vorig jaar ook mee namelijk. Dan krijg je toch zonder wat te vragen al een formuliertje?

Groetjes
JA dan krijg je er automatisch 1

d8 dat zulke dingen allang duidelijk waren..

ik geef de moed op.
Ik kijk wel of ik tegen die tijd kom. Is toch een eindje rijden voor me, dus ik zie wel...

BT said:
De rest heeft ook nog geen form , Rannie . Beetje loos om nu al de moed op te geven .

Nouja. ik bel voor of ze me een formulier op wilde sturen. Dat was geen probleem en dat zouden ze direct doen. Nog steeds niks ontvangen.

Ronnie said:
Nouja. ik bel voor of ze me een formulier op wilde sturen. Dat was geen probleem en dat zouden ze direct doen. Nog steeds niks ontvangen.
Idem hier.. 2Februari gebeld, binnen 10 dagen zou hij op de post gaan zei de man aan de telefoon.

Maargoed, wie weet ligt hij er morgen

BartR. said:
Idem hier.. 2Februari gebeld, binnen 10 dagen zou hij op de post gaan zei de man aan de telefoon.

Maargoed, wie weet ligt hij er morgen

Die mensen hebben meer dingen aan hun hoofd dan alleen een brief versturen naar jou of iemand anders

geduld jongens....

blijkbaar heeft niemand ze nog gehad, dus nog geen rede tot paniek lijkt me ?