JS-tuning Carbon sprinters 2009

Nou hier een klein foto 'verslagje'

Eerst ging het blok van Bas op de bank:

140320091507.jpg

Ondertussen samen met de rest mijn blok in elkaar getimmerd:

140320091509.jpg

En ja met deze uitlaat ga ik waarschijnlijk rijden :~
140320091510.jpg

Zo zie je maar weer, ik verkoop geen rommel ;) Ik had ook geen twijfel dat het spul perfect was bewerkt door Joël. Mijn hoogste score ermee was 21.8 sae, maar ben blij dat het blok nu nog beter loopt! Het is ook een stuk hoogtoeriger dan bij mij.

Ik ben erg benieuwd wat voor de tijden die lichte bas en het lichte zipje gaan rijden!

succes ermee

vassie heeft een nieuwe ventilator :D

Dat ik dit nog een keer mee mag maken :P een evo die kapot loopt.
Het mag niet zo zijn dat bas straks van jou wint he kees!, dus volgende week ook nog effe over zijn score heen.

@Bassie: Lekkere score ouwe !

wat een heerlijke pijp hangt er onder bas zijn blok:+

@ kees: k zou wel een korte demper of gewoon een terug loop nemen. jammer van je cilinder, komt het nog goed voor het seizoen?

Ziet er lekker uit ja..!!
Ik denk persoonlijk dat de "max" nog niet bereikt is met de evo..
Ik denk dat er nog wel meer uit te halen valt..
Succes verder gasten..(Y)

wat een heerlijke pijp hangt er onder bas zijn blok:+

@ kees: k zou wel een korte demper of gewoon een terug loop nemen. jammer van je cilinder, komt het nog goed voor het seizoen?

Komt zeker nog goed! Demper word flink ingekort :) Lange JS uitlaat is ook lichter als terugloop -:-

vassie heeft een nieuwe ventilator :D

Dat ik dit nog een keer mee mag maken :P een evo die kapot loopt.
Het mag niet zo zijn dat bas straks van jou wint he kees!, dus volgende week ook nog effe over zijn score heen.

@Bassie: Lekkere score ouwe !

Ja inderdaad, dat kan niet haha maja bas maakt serieuze kansen zo..

HEEEL lekker hoor jongens :)!

Ff poetsen en weer gaan toch Kees :W?

Word vandaag al gepoetst als het goed is, dus einde van de week weer gaaaan!

Ziet er lekker uit ja..!!
Ik denk persoonlijk dat de "max" nog niet bereikt is met de evo..
Ik denk dat er nog wel meer uit te halen valt..
Succes verder gasten..(Y)

Ik denk het ook, aangezien die pijp geblokkeerd op 13700 wou draaien maar op dat toerental heeft hij op rollen een mega lange dip. Is die dip eruit te werken zou hij nog wel eens richting de 24 of er zelfs over kunnen gaan!

142 km/h

Wilie, we meten geen topsnelheden. we rijden 150meter en op de bank is een topsnelheid niet te vergelijken met die op de weg.

Ik denk het ook, aangezien die pijp geblokkeerd op 13700 wou draaien maar op dat toerental heeft hij op rollen een mega lange dip. Is die dip eruit te werken zou hij nog wel eens richting de 24 of er zelfs over kunnen gaan!

Mooie score jongens! Het is vaak zo dat een blokje op een ander toerental beter loopt dan geblokkeerd aangegeven.

Hmm ja dat zei Vas ook al, maar bij mijn NRG deed de uitlaat het wel het beste op 13700/13800, maargoed we gaan het nog testen en we zullen zien :)

Heeft vaak ook met soort/type overbrenging te maken, dus ik als ik jou was zou ik niet teveel op dat toerental blind staren.

Mijn overbrenging van vorig jaar zit in bas zijn blok :*

Maargoed, ik staar me er ook niet blind op, we hebben 5 uurtjes gebankt, wat ik meer bedoelde is dat er nog wel meer in zit als we meer gaan testen ;)

Zeker een lekkere score Bas! Dat blok lijkt naarmate het ouder wordt steeds meer vermogen te geven, maar ruim 1,5 pk winst tov afgelopen seizoen had ik zeker niet verwacht.

En wat betreft Kees' blok... ik hoor net dat er een nieuw wandje in de cilinder moet, balen!
Maar hopelijk komt het nog allemaal goed voor de eerste sprint, succes iig !!

Back