JS-tuning Carbon sprinters 2009

Ik baal er best stevig van, er moet nog zoveel gebeuren en een lopend blokje eronder is wel iets wat snel moet gebeuren..

De achterkap blijkt ook al niet sterk genoeg dus die word wel wat zwaarder hij buigt in het midden wat door. Maargoed die ga ik morgen maar wat verstevigen, dan maar wat grammen erbij..

Voor de rest word er van de week nog wat verder gewerkt aan de voorvork door Bas en verder niet veel boeiends..

Vanavond hebben we gekeken of de radiateur past enzo, word wel krap haha
 
Gewoon die evo van 50E kopen die Wieger poste :) heb je vast iig iets waarmee te rijden valt, ik neem aan dat je binnenkop nog wel goed is?

Gooi je toch gewoon die 50E evo eronder en dan laat je je kapotte evo netjes opknappen met een nieuw wandje :)
 
Nou als ik het niet red ga ik beroep doen op Maartah zijn cilinder, maar dat overleggen we woensdag wel!

Net ff een mooi gaten patroontje gemaakt in de achterkap tbv koeling.
 
Een nieuw wandje :O!

Dan is hij wel HEEL hard gepeerd Kees! Een evo is echt een oerbeest die je normaal echt niet snel kapot krijgt :P..

Succes iig!!
 
Hier ligt ook nog een nieuwe evo vlinderpoort in de kast zie ik net:P

Erg mooie score Bas!
Jammer van je cilinder kees.
Succes!
 
Volgensmij had denna ook ooit de buitenkant van z'n cil eraf geslepen en is er toen gewoon mee gaan rijden8P of alleen zonder buiten kop, ik weet het niet meer:D

Ik denk dat je mischien wel met een oud cilindertje ofzo kan testen. Buitenkant eraf en dan koelribben erop lassen ofzo:)
 
Hier is nog een klein stukje te zien van de cilinder :p.

IMG_2247.jpg


Maar Kees het zou super zonde zijn om na al dat werk niet te kunnen rijden op zandvoort! Gewoon een nieuw wandje erin, kost wel wat maar dan kun je tenminste rijden ;).
 
Back
Top