A-Bizar said:klinkt goed *D Hopelijk dit jaar eindelijk is onder de 6.5 :W
Joël said:Aardig brute waarden allemaal vond ik zelf, mocht iemand nog een verzoek hebben om bepaalde zaken op de x-as of y-as te zien is dat geen probleem.
Waarom heb je het vermoeden dat er in Jubbega niet zo snel onder de 7 gereden gaat worden? Asfalt, startsysteem of iets anders? En Jubbega wordt voor velen (incl. mijzelf) gezien als HET NK-toernooi. Hoe sta jij hier eigenlijk tegenover? Bedoel te zeggen of je voor Jubbega je sprinter niet dat kleine beetje meer aandacht gaat geven?Joël said:Toch denk ik niet dat ik in Jubbega ook zo makkelijk onder de 7 ga komen, maar we zullen zien...
ruud. said:hmm, ik zie toerental staan als optie, meet je die ook?
mooi btw dat je het mogelijk probleem gevonden hebaardig wat pijpjes, maar lang niet allemaal op 2fast specs neem ik aan?
Joël said:Toch denk ik niet dat ik in Jubbega ook zo makkelijk onder de 7 ga komen, maar we zullen zien...
Joene. said:toen joël ging testen was er nog niet bepaald veel bekend over welke uitlaat er goed presteerde op de 2fast etc, denk dat joël voor zichzelf die zoektocht is begonnen, en later met die kennis zelf uitlaten heeft ontworpen voor de 2fast..
[5th]Bullet said:erg leuk dat Joël zich nogal veel bezig houd met uitlaatjes testen @ zn sprinter, naar mijn mening is hierin best wel veel te winnen.
ruud. said:hmm, ik zie toerental staan als optie, meet je die ook?
mooi btw dat je het mogelijk probleem gevonden hebaardig wat pijpjes, maar lang niet allemaal op 2fast specs neem ik aan?
NeoHippie said:Waarom heb je het vermoeden dat er in Jubbega niet zo snel onder de 7 gereden gaat worden? Asfalt, startsysteem of iets anders? En Jubbega wordt voor velen (incl. mijzelf) gezien als HET NK-toernooi. Hoe sta jij hier eigenlijk tegenover? Bedoel te zeggen of je voor Jubbega je sprinter niet dat kleine beetje meer aandacht gaat geven?
JohnB said:Joel , is het qua grip niet interessant om te kijken naar een smalle autoband voor op de achtervelg?
Je heb dan een vlak en breed oppervlak om het vermogen mee op de weg te plaatsen lijkt mij...
Ik weet niet of je daar al eens over gedacht heb , maar het kwam bij mij ineens op