This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat de oplossing zit in een groter wiel monteren en een korter frame, of de zit verder navoren zetten zodat er meer druk op de voorkant zit, maar dat geeft als probleem dat je dan druk verliest op de achterkant van het blok (wielspin)

Ik zou zeggen, Andries style frame..

Mensen, ik heb geen last van overmatige wielspin. Die filmpjes zijn van bijna een jaar geleden, dat probleem is al lang verholpen.
Ik ga nu vrijwel altijd vol gas van het begin tot eind.

Overigens heb ik nu wel 1,5 pk minder topvermogen, maar onderin heb ik wel meer. Dus juist nu zal ik op slecht/vuil wegdek eerder spin hebben. Daarom reed hij voor mijn gevoel beter, omdat ie lekker fel oppakt.

och och.. 6.81 ! Goed bezig man goed begin van een nieuw seizoen

Gefeliciteerd met je 1ste plaats.! Ciao. Abels.!

Ding liep indd zeer leuk.
Maar heb je nog steeds het gevoel dat die niet optimaal ofz is dan?
Kan aan my liggen maar ik zag je aardig lang kicken voordat het apparaat aan was.

mvg tim

djt-evo-neos said:
Kan aan my liggen maar ik zag je aardig lang kicken voordat het apparaat aan was.

mvg tim

hebben meer mensen last van gehad denk

tenminste... ik stond ook vaak aardig te trappen en chris volgens mij ook.
zal wel in het weer zitten ofzo

Jah hij wou opt begin van de dag nie helemaal lekker gaan, je was er ook nog deel v/d middag aan bezig, maar hij ging lekker joh, Zelfs de commentator was helemaal gek van je frame. Hij bleef maar roepen: en jah de hoogste snelheid is 123.8 enz enz

Machiel. said:
feli met je 1e plek, ding ging goed hard( en 2e plek van dennis, die zip is toch ook js-tuned?)

Bedankt. Het zipje van Dennis die tweede werd (7.31 sec )achter de EPC zip heb ik inderdaad ook gemaakt.
Absoluut een geslaagde dag dus, alhoewel ik niet helemaal het gevoel had dat mijn sprinter op zijn oude niveau zat. Wel tof dat ik toch alle runs onder de 7 zat. Maar er zit nog zeker een betere tijd in dit jaar, 6.5 moet kunnen volgens mij met een optimale reactie (mijn beste was 0.1 ofzo) en een perfect afgestelde motor.

djt-evo-neos said:

mvg tim

Ja, dat klopt. Omdat het blok een stuk rechter staat dan op een scooter, staat de carb ook een stuk schuiner. Daardoor lekt deze langzaam benzine in het carter die dus vol loopt naarmate ik langer stil sta.

Goed bezig Joël, klinkt alsof je erg hard hebt gereden als ik het zo lees :W
Ivm je carb, zit er niet gewoon een kraatje tussen dan wat je ff dicht kan doen?

Het was een mooi dagje joel en met een zeker welverdiende beker jammer dat je wat weinig concurrentie had maja tijd onder de 7 staat er iig al

Mol said:
Goed bezig Joël, klinkt alsof je erg hard hebt gereden als ik het zo lees :W
Ivm je carb, zit er niet gewoon een kraatje tussen dan wat je ff dicht kan doen?

gewicht

ding meschien nog beter afstellen en 2pk meer meschien carb rechter zetten door wigje ofzo en dan lukt de 6.5 minimaal wel.
veel succes in ieder geval en feli met de 1e plek en je tijd.

Kazuya17 said:
ding meschien nog beter afstellen en 2pk meer meschien carb rechter zetten door wigje ofzo en dan lukt de 6.5 minimaal wel.
veel succes in ieder geval en feli met de 1e plek en je tijd.
8P :L geef joël ff tips over het afstellen van een scooter

Status
Not open for further replies.