Niet je cilinder daar laten tunen r0bert :!r0bert said:Ik vind 180 euro om cilinder max te tunen ook teveel , mja wat doe je ertegen.
Dan word het idd goedkoper yes.r0bert said:En dan , zou het dan goedkoper worden denk je?
Beetje nutteloze reactie dude
JohnB said:Regel van Vraag en aanbod. Dus denk zelf maar na
En kom nu eens met ervaringen die je heb met tuners anders is hier posten wat overbodig lijkt me?
Van XSH weet ik het niet. Koopmans is verschillend per type cilinder 3-5 uur kwijt aan tuning/afwerking en eventuele verdere aanpassingen. Als we over "stage5 tuning" praten dan.beta ark bruut! said:ik heb gehoord dat een cilinder ongeveer 16uur neemt bijv xsh en koopmans
is dat zo?want dan kank die 180 HEEl goed begrijpen!
je moet niet vergeten ze hebben ook nog misschien
ander werk erbij en andere dingen te doen he!
ze moeten ook genieten van hun leven en niet
alleen werken en daardoor kan het uitlopen,,
gewoon respect voor de tuners! voor welke prijs het ook is
Heb eigenlijk geen zin om me hier in te mengen. Heb zelf altijd al mijn spullen bij Koopmans laten tunen waar ik zeer tevreden over was. Dit is mede zo gekomen omdat de vorrige eigenaar ook alles bij Koopmans had laten doen. Hij was 1 van de eerste die met een aardig leuke setup op straat reedt.JohanS said:Ik kan weinig respect opbrengen voor tuners zoals XSH. Als je alleen al bekijkt wat ze allemaal doen om vermogen te zoeken, polijsten, wigjes enz., dan krijg ik niet het idee dat ze het helemaal snappen. Maarja, wat er niet is kan nog komen.
Ik kreeg laatst het boek te zien bij de jager wat dick de jager allemaal gemaakt heeft zo door de jaren heen, blokken, versnellingsbakken, raceframes en ga zo maar door. Dat is naar mijn mening een tuner, die alle tweetakt blokken kan tunen. En xsh maar pronken met hun nog nooit gehaalde 22.2 pk.
Merken zoals Malossi, Polini en Hebo hebben het eigelijk een beetje verneukt voor de echte tweetakt tuners.
JohanS said:Merken zoals Malossi, Polini en Hebo hebben het eigelijk een beetje verneukt voor de echte tweetakt tuners