Jou favo Disco of Cafe

Originally posted by mvanwinsen5
ken je klaartje ook vast en zeker wel, weet ff niet hoe ze met de achternaam heet maar ze hebben een boerderij. Ze is denk ik nu 20.

of dat ik die ken? tjees, daar kun je gewoon niet omheen, leuk meidje:~ :rolleyes:
waar kom jij vandaan dan?
mjah, wordcenter blijkt idd wel lekker te zijn, binnekort vierdaagse feesten in nijmegen, ook weer lekker zatteren:)
 
rumours in nijmegen, matrixx in nijmegen, soms ga ik ook wel eens naar de linde in groesbeek, of naar de joint in nijmegen.

maar over een paar weekjes eerst lekker naar de zomerfeesten in nijmegen, dan is het centrum van nijmegen een grote disco/ cafe :)
 
Originally posted by Rulinaw
rumours in nijmegen, matrixx in nijmegen, soms ga ik ook wel eens naar de linde in groesbeek, of naar de joint in nijmegen.

maar over een paar weekjes eerst lekker naar de zomerfeesten in nijmegen, dan is het centrum van nijmegen een grote disco/ cafe :)
Rumours, bestaat dat nog. Kwam daar voor het laatst 4 jaar geleden toen op vrijdag elk biertje nog 1 gulden koste :D daarna is het echt een dooie tent geworden. Dacht dat het al lang failliet was.
 
Originally posted by sf
of dat ik die ken? tjees, daar kun je gewoon niet omheen, leuk meidje:~ :rolleyes:
waar kom jij vandaan dan?
mjah, wordcenter blijkt idd wel lekker te zijn, binnekort vierdaagse feesten in nijmegen, ook weer lekker zatteren:)

Ik kom uit wijchen dus dicht bij nijmegen !
 
mijn fovo uitgaans plek de seal mountin in deurne
veel mensen uit vriendenkring en niet zo druk
 
Originally posted by bom niels
Copa en het Vervolg in Brielle, Overboard en Skihut in Hellevoetsluis, Njoy in Rockanje, de soos in Oudenhoorn en Zuidland, en natuurlijk de schuurfeesten die hier zo af en toe zijn:)

OMG, Njoy :P

Je vergeet de belangrijkste: De Kreek! in Oudorp :P
 
beetje donker bruin cafe
de orient express in valkenswaard
www.bardeorientexpress.nl
vrij veel trance muziek en feest muziek en vanallsen nog wa
t motto we gaan nooit meer naar huis, en we hebben schijt aan de buren.
nadeel is da er veeeeeeel kleine ukkie srond lopen maarja
kan ok nie alles hebben wel gewoon gezellig
 
Back
Top