Jou Buren ! / Wijk

Andatura said:
JOUW buren!! Ik erger me er steeds meer aan :| Leer Nederlands spellen!


Nee jij hebt "DE 10 voor Taal" , wat boeit mij dat nou, controleer anders de rest van het forum ook ff :P ;)
 
ik woon in een buitengebied (H)
geen last van zeikende buren, ik kan net zo lomp doen als ik wil :P
ook geen politie hier in een omtrek van 5 km :)
 
ik denk dat ik ook wel goed zit met de buurt c4rn - parle zijn mijn buurjongens en als we gaan testen hoeven we alleen de straat uit en de b-weg in richting het industrie terrein daar is niemand dusja en als we terug komen gewoon voor onze straat de motor uit :d dus we hebben het wel relaxed
 
Ik voorkom liever dan dat ik moet genezen, dus ga echt bijna nooit met de SR door de straat, want dan kan ik de gevolgen wel raden. Ik ga altijd testen op industrieterrein 500m verderop. Enige mensen die daar in het weekend zijn zijn mensen die de hond uitlaten ofzow, dus niet zoveel problemen gelukkig :)
 
ik terroriseer de buren al sinds ik mijn rox had vorig jaar:) hij moet minimaal 1x per week ff lkkr draaien 8er in de straat:) heerlijk:P
mijn naaste buren zeiken nooit, de buurman vind het zelfs machtig :P maar paar huizen verderop woont een viez manneke met een pools wijf en die zeiken echt vet:S nerds:P
 
Wat me trouwens wel opvalt: over het scootergebeuren in de straten.

Ik heb niks tegen scooters, maar van die noobs met die gare afgetrapte dingen irriteer ik me wel aan, ze rijden serieus 50x op een dag heen en weer, dat powerfilter geluid is niet om aan te horen.

dus heb jij z'n gare scooter, en je voelt je aangesproken. kom nooit bij dennis in de straat:D
 
denn1s said:
Wat me trouwens wel opvalt: over het scootergebeuren in de straten.

Ik heb niks tegen scooters, maar van die noobs met die gare afgetrapte dingen irriteer ik me wel aan, ze rijden serieus 50x op een dag heen en weer, dat powerfilter geluid is niet om aan te horen.

dus heb jij z'n gare scooter, en je voelt je aangesproken. kom nooit bij dennis in de straat:D


dennis : Kogelvrij vest ?? :D ;)
 
Andatura said:
Je kunt er ook gewoon op letten.. :rolleyes:



Mwa...
soms post je gewoon zo snel ff wat en dan zitten er regelmatig wel eens spelfouten in maar daar lees ik gewoon overheen..
en later lees je je post wel eens terug en dan zie je dat er fouten inzitten.. ;)
soms dan pas ik m ff aan maar niet altijd :)
 
mwah,geen last met buren hier,...
die van hier schuin tegenover zijn alle2 doof/stom dus jah,die horen me al niet,...

hierlangs woont een jonge kerel van 25 jaar ofzo en die heeft er tot nu toe toch nog niet over geklaagd,...en hier rechttegenover woont een dierenarts en pc man,die zijn dus ook bijna nooit thuis,...mja,ik woon dan ook op een redelijk drukke baan(waar weinig politie komt)dus veel last hebben ze er niet van,komen om de haverklap scoots,motor's tegen waanzinnige snelheden voorbij(is een straat van om en beide 4 km lang(rechtdoor) dus hier kan je al lekkere snelheden halen,en er staan nergens flitspalen in mijn straat+ralf+

8P
 
Buren hier: "Wanneer gaat die scooter van je weer eens rijden?" 8P
Andere keer vroeg ik hoe laat mijn buurman overdag slaapt i.v.m. rijden op mijn scooter. Hij is namelijk vrachtwagenchauffeur en slaapt ergens in de middag. Daar hoefde ik niet op te letten. Hij slaapt toch overal doorheen. :) Ik ben nog steeds te spreken over de buurt waarin ik woon.
 
Mwah mijn buren wisten wel altijd wanneer ik thuis kwam, m'n moeder kon me tot op een afstand van mwoa 2/3 km horen rijden:) lang leve twinair/k&n:p
 
ik woon echt wel in relaxte buurt zit zeker 3x per week herrie te maken soms zelf ffe testen zonder uitlaat :p en nog geen enkele klacht gehad, alleen 1 iemand die eens boos kijkt maar verder niks :)
 
woon in woonwijk naast politieagent:S maar nooit probleme mee, zegt er nix van
alleen dat ik ui9t moet kijke voor kleine kindjes die aan t spele zijn: logisch
 
als ik dit zo hoor heb ik nog best mazzel..
alleen de overburen zijn een beetje vreemd ( de eene is met pension en kijkt de heledag uit het raam naar buiten wat er gebeurt, enorm vervelend majah.. en die ander is werkloos en kijkt ook de heledag uit het raam om te kijken wat er gebeurt )
 
In mijn straat valt het wel mee, ik woon op een hoekhuis en de buren zijn wel chill.

Alleen wat ik zelf wel irritant vindt is dat 1 straat verder op een zwaar irritant mannetje woont dat het heel erg vet vindt om op zijn Ditech te rijden zonder demper oid.
En dan natuurlijk wel 10 keer per dag door de straat op en neer rijden heh :L

Altijd leuk om bezig te zijn met de scooter als de kerel voorbij rijdt. Dan zie ik hem altijd even kijken, als je terugkijkt trekt ie zijn gas vol open om Extra Hard Knetterd langs te rijden met een topsnelheid van ongeveer 70 km/u :L

Voor de rest is het wel een leuke buurt hoor :)
 
Lg Tuning said:
Mwa...
soms post je gewoon zo snel ff wat en dan zitten er regelmatig wel eens spelfouten in maar daar lees ik gewoon overheen..
en later lees je je post wel eens terug en dan zie je dat er fouten inzitten.. ;)
soms dan pas ik m ff aan maar niet altijd :)

Ik snap het wel, maar laat dan zien dat je wél niveau hebt :)
Er zijn genoeg gasten die het niet eens in de gaten hebben!! :'(




:*
 
Back
Top