Jou Buren ! / Wijk

Mijn straat:

Veel oude rijkeluis mensen , 1x je scooter starte en ze staan al allemaal te kijken voor de ramen , moet ook echt niet langer dan 5 min staan gassen want dan is de politie al gebeld :rolleyes:
 
Woon @ industrie terrein *D

Maar toen ik een keertje aan t knallen was in de straat, hield zn opa een paar huizen verder op mij tegen. Hij zo '' jij kan beter naar de TT-baan gaan '' . Nja dan kan ik me natuurlijk niet inhouden, om te zeggen ''als je voor je rust hier woond, ga dan naar een bejaarden te huis :+''

Sindsdien, mogen ze me niet meer +ralf+
 
mijn buren zijn opzig best relax, de 1 komt altijd even kijken en praatje maken.
de ander zegt niks, en dat is maar goed ook, anders krijgt ie mijn tecno auspuf naar ze hoofd geworpe :+ na een aantal dingen die hij geflikt heb durft ie ook niks meer :D
verder is mijn wijk best wel gaar, mensen met kleine kinderen die zeuren over rijden in de wijk.
toch zijn er genoeg rustige mensen die zelf vroeger ook brommer opvoerden enzo en dus wel een btje respect hebben, zolang wij maar normaal door de wijk heen rijden.
 
Nah ik woon sinds een jaartje in mijn wijk( net uit de grond gestampt).

Wel leuk buurt redelijk jonge buren, dus mijn buurman links en rechts van me vinden het wel mooi:) Komen wel ff kijken meestal als ik bezig ben.

Verder niet echt ergens last van ik rijd altijd gewoon rustig de straat uit, en alsk ik thuis kom trek ik hem heel ff door, maar daar maakt niemand zich echt druk om.
Buurjongen van me verderop is ook altijd aant klooien met zijn scooter, dus van zijn ouders zal ik ook niet echt wat horen.

Wel een keer gehad met Troylee Neos waren we beetje aant sprinten op de bouwweg kwam zo'n vent zwaaiend met z'n bezem steel naar buiten 8P

Maar ik rijd nu al 3maanden niet meer op m'n brommer want het werd me in Hoofddorp wat te heet onder m'n voeten.. dusja mijn fiets maakt niet zo veel herrie:P:D
 
Hier was het altijd wel chill.

sinds er 2 turken wonen, die veranderen de hele toko in een neger westside buurt

allemaal sjaaltjes/petjes/fubu wijde shirts/ en een basketbal korf in de straat. 10 uur per dag neger muziek op, en basketballen maar.

aan de kant gaan ze ook niet, voor niks, voor oto's etc niet.
en ze zijn allemaal 13/14 jaar etc.
 
nope, was het maar z'n feest.

Als k weleens bezig ben komen ze ook kijken, dan komen er de gekste woorden uit joh.

die scoobie is kk lauw n0h, die ding boekt alle scotoe's
als ik mijn scoobie heb trekt tie s000www op die wiela
 
ik was btw nog niet klaar.

dit was de ene kant van de straat(het loopt rond zeg maar)

een de andere kant van de straat heb ik; jaja! echte noobs

rijd op een viper, is serieus ELKE dag aan het beunen, rijd 400 testritten door straat. en ja hoor de westside komt dan even kijken. n0hhhh die geluid( ja want hij heeft een 5e powerfilter op zijn std ''scoobie'') en dan hebben ze lol joh,

elke dag daar meeting voor de deur, met 4 afgetrapte scooters. en 11 jarige meisjes.

Nou woon ik chill of niet
 
Ik woon in een ''villa wijk'' je zou zeggen veel gezeik maar nee. Toen ik mijn scooter nog had reed ik hier vaak zat door de straat en nooit gezeik gehad. Natuurlijk er word veel gepraat dan het aso is maar trok ik me niks van aan. Kan ook goed opschieten met de buren de andere buren zijn een stelletje kakkers dus ja daar heb ik het niet zo op maar hun bemoeien zich ook niet met me dus prima geregeld :)
 
Mijn buren aan de linkerkant blijven alleen vragen wanneer et ding nou af is. De buren rechts zie ik bijna nooit, maar zijn wel aardig. Aangezien dat ding nog nooit heeft gedraaid weet ik nog niet wat de buurt er van gaat vinden :D
 
Back
Top